swift gti 141PK 150NM 0-100 in 6.1 sec Zonder Turbo :)
Dan is uitrollen toch veel mooier
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

Wat wellicht ook een mogelijkheid is om spatbordverbreders te nemen en daaronder de wielkasten wegslijpen... Moet je alleen wel zeker zijn dat de wielen niet aanlopen tegen de spatbordverbreders, anders heb je de kans dat je deze na de 1e keer aanlopen al kwijt ben...

hardcore Wrote:o je hebt ze dus expres zo gekochtTongue

je kunt btw ook gewoon poly verbredertjes kopen en de binneste rand wegslijpen waar die aanloopt misschien haal je het dan net wel

@ Jelle,: zegt hij niet precies hetzelfde???? 1 post voor de mijne.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

gaat er wel erg vet uitzien als alles af is Drewl

vandaag effe me kunstof leiding van de oliedrukmeter vervangen voor een stalen exemplaar das toch wat veiliger daar langs het spruitstuk Smile
Tevens de harnessbar gemonteer en die staat super 39

[Image: harnessbar.jpg]

Als ik zondag tijd heb wil ik nu eindelijk wel is een keer een testritje maken Drewl videotje zal wel gemaakt worden waarschijnlijk 39
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]

ben benieuwd ziet er goed uit, waar hebbie die vandaan btw?

BMR racing oftwel Murr (Liam) van Teamswift maakt dit spul. De harnessbar koste iets van 200 euro wel veel geld maar ik vond hem mooi en had geen zin om zelf wat te proberen 39
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]

Nou vanmorgen hebben we dan eindelijk de 1e testrit gemaakt en ik moet zeggen dat de motor goed liep vooral erg sterk voorbij de 4000 rpm en hij klonk ook heerlijk 39

Wel 1 probleempje wat eerst opgelost moet worden hij blijft niet zitten in de 3e versnelling en als ik hem met de hand op zijn plek probeer te houden hoor je de tandwielen protersteren en duwt ie hem er weer uit.

Filmpje zal ik er straks opzetten, het is niet al te spectaculair want de binnenspiegel zat in de weg en in schakel steeds van de 2e naar de 4e dus ik kan niet in het goede toerengebied blijven.
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]

Filmpje

Klinkt erg lekker! 39
Dat "geschraap" komt dat door je blokkie of zit dat in je uitlaat?

En volgende keer gewoon ff de snelweg pakken dan kan je m teminste ook in ze 4 doorjagen Wink
Ik ben benieuwd hoe rap hij is als alle versnellingen werken !
Maar het "begin" is er 39
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??

Ziet er nice uit! klinkt ook lekker, maar is dit nou met of zonder turbo ? hoor hem nml niet afblazen 37

Ziet er goed uit Randy! 39
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl

VET

hoe heb je die camera zo vast kunnen zetten?

en wat is er met je 3de versnelling aan de hand?

VR39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

camera staat op een statiefje achterin en wat er met de versnellingsbak is weet ik nog niet maar ik ben bang dat ie eronderweg moet

Er zit geen turbo op m'n auto Wink en dat geluid wat je hoort is puur de uitlaat niet het blok.

Als de bak gefixt is wat ongetwijfeld weer effe duurt voordat ik er aan toekom dan zal ik er APK op laten zetten zodat we verder kunnen met afstellen want nu val ik behoorlijk op met een ongespoten voorbumper en kenteken achter het raam + een pleurisherrie haha vraag me af wat voor een geluid ie straks met die rage eindemper gaat maken 37

gehhehe dan weet ik niet of ik em wil horen met turbo Drewl

hij klinkt nu al ubergeil zo 39

Gaaf hoor!3939

Hmm... klinkt alsof je knipperlicht het maar voor de helft doet, en denk eraan dat je kentekenplaat niet achter het glas mag zitten.

Verder... jammer van de 3e, zit een lekker geluidje in, en waar heb je dit zo ongeveer opgenomen? Ik probeerde de straten te herkennen, maar dat wou niet echt lukken...
Swift GTi 01-01-07 t/m 14-09-07: [Image: 190328_6.png]
Ibiza FR TDi 14-09-07-nu: [Image: 202764_4.png]

voorbumper zitten nog geen knipperlichten in Wink
nummerplaatje mot ook nog effe wat voor gevonden worden
We hebben effe getest tussen haaksbergen en eibergen in daar staat de auto ook ergens Wink

We zijn ondertussen weer een maandje verderder nog vorderingen?

En rolt hij nog.. en ondertussen al de bak gemaakt?
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??

morgen heb ik tijd om de bak er eindelijk is af te halen 39
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.