swift gti 141PK 150NM 0-100 in 6.1 sec Zonder Turbo :)
#81
Ziet er goed uit man39
Het kost wel wat maar dan heb je ook wat42
Succes met het verder testen van de auto en laat ff weten hoe dat gegaan is37 Ben zeer benieuwd..
....Drivin' the Rival....

#82
klokjes zijn rood verlicht in het donker Smile

testritje zal niet lang meer duren ik moet namelijk alleen nog even m'n volk te37 velgjes erop zetten Smile ik heb er vandaag net een setje toyo proxes banden op laten zetten.
Maar morgen gaat ik eerst lekker naar tenerife heen en als ik terug ben komt dat testritje vanzelf wel devil
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]

#83
heb je de rest van die bodykit ook over laten komen? zou wel ziek zijn!
Ik vind het 1 van de mooiste bodykits voor de swift45

tenerife? lkkr jah, mn zus is er net van terug37 mooi eiland volgends haarZzzz

#84
ik heb idd de complete kit hier liggen Wink maar de plannen zijn veranderd de justy wordt eerst gespoten omdat ie schade heeft en gaat roesten als er niks aan gedaan wordt. De GTI zal daarom voorlopig alleen de voorbumer gemonteerd krijgen Wink
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]

#85
Zzo!! Superrrrr bezig zie ik!! (had t al een tijdje niet gezien 43)
Lekker dat t allemaal goed loopt ook. 39
Je gaat toch wel de rollenbank op he?
Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. 37
Succes verder.
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033

#86
kan me vermogen ook met de gtech pro meten dus ik hoef niet zo heel lang te wachten voordat ik het vermogen weet Smile vorige keer bleek namelijk ook al dat de Gtech net zo nauwkeurig was dan de dynobank
Als het niet goed is zorg ik dat het goedkomt.
[Image: 38444500009_large.jpg]

#87
Mooi werk zeg!

En enorm mooie bodykit is dat, respect dat je zo'n bodykit heb laten importeren 45
[Image: SpijkerAvatar.gif]

#88
zo over een paar uurtjes weer terug naar NL vliegen en dan gaat ik als de zooi morgen aan de kant is eerst is effe kijken of de TE37 velgies passen op de auto.
Waarschijnlijk achter niet vanwege de afwijkende ET waarde maar dat maakt nie uit daar had ik op gerekend.

Voor het eind van de week gaat ik in elk geval die 1e testrit maken Wink en dan zullen we zien of de auto snel is of alleen snel kapot is 39

#89
die bumper is zo Drewl
zelfde toch als van ssgti?
echt gruwelijke bumper
Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af

#90
hmmm testritje zit er nog niet in helaas. Ik heb de velgen gepast maar zoals verwacht staat door de ET 20 het wiel net iets te ver naar buiten en volges mij heeft inrollen ook niet zo heel veel nut Wink
Tevens kon ik geen passende centreerringen krijgen dus die worden volgende gedraaid als het goed is

Ik mot dus opzoek naar iemand die het zo kan maken dat de band mooi strak langs de wielkast in kan veren ben ik bang. Iemand nog ideeen wie dat hier voor een mooi prijsje kan fixen?

[Image: te37velgies.jpg]

[Image: te37velgies2.jpg]

[Image: achterwielkast.jpg]


#91
Als je heel die binneste 'rand' eruit slijpt, wil het dan nog niet lukken ?
Staat wel goed die velgen, en als ze lekker licht zijn, is het misschien het proberen waard ?

#92
Ik zou de achterste wielkast gewoon netjes door een kundig iemand naar bguiten laten buigen, staat ook nog eens heel vet.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)

#93
1. rascal kitje monterendevil
2. vering vastlassendevil
3. spatbordverbreders van een andere auto monteren (en dat daaronder wegslijpen)

[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]

#94
Errgug dikke velgen zeg!!! 39 Drewl
Maar,ik ga helemaal mee met Thieuke.
Is wel zo mooi en wegslijpen vind ik ook niet zo best want dan krijg je weer van de scherpe randen.
Ik denk dat alleen de wielkasten laten rollen ook genoeg is als ik t zo zie??
Succes verder
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033

#95
paar mm van de velg afdraaien... naafvlak h

#96
Ziet er wel erg dik uit voor 15" wielen?

mbt je wielkasten kan je het op deze manier doen:
http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...p?tid=1086

Enige nadeel hiervan is dat je alleen het randje weghaalt en je wielkast dus niet breder zal worden.

Ik had van Arco begrepen dat als je het door een prof. bedrijf laat doen met zo'n roller je wielkasten evt. ook nog een deel naar buiten gedrukt kunnen worden! Smile
Het was bij hem iig de oplossing om 17" 7.5j eronder te krijgen ! 39

Dus contact hem even.


Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??

#97
net zoals ik al d8 dus is uitrollen de beste manier
De randen alleen inrollen red ik het namelijk niet mee Wink

Nu weet ik alleen helemaal niemand hier in de buurt die aan uitrollen doet, de meeste lui doen alleen het makkelijke werk en das de randjes inrollen

Wie kent er nog een bedrijfje in de buurt??

#98
het goedkoopste is om een rand uit je velg te laten draaien

maaaaaaaarTongue
uitrollen is weer mooier
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos

#99
als ik wat van me velg laat afdraaien had ik beter velgen met een minder extreme ET waarde kunnen nemen. Ik had ze eigenlijk in ET 0 willen hebben dan stonden ze nog verder naar buiten Wink

o je hebt ze dus expres zo gekochtTongue

je kunt btw ook gewoon poly verbredertjes kopen en de binneste rand wegslijpen waar die aanloopt misschien haal je het dan net wel
[Image: Animation2.gif]
HU: JVC AVX22
Compo voor: Soundstream TRC6N
Speaker Amp: Soundstream LW4.500
Sub Amps: B2 Audio M1 8500W rms
Subwoofers: 4x 15" Ascendant Audio Chaos



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.