Regels m.b.t. plaatsen meetings
#1
[color=#FFFF00]

Om misverstanden te voorkomen, hier even een paar regels m.b.t. het posten van een meeting in het "meetings" topic.

Als je een nieuwe meeting plaatst, is het topic in eerste instantie alleen zichtbaar voor de moderators. Pas als er toestemming is gegeven wordt het zichtbaar voor anderen (ook voor jezelf).


- Meetings georganiseerd voor en door forum/club leden zijn zonder meer toegestaan;

- Indien een peroon/bedrijf/organisatie zich aanmeldt puur en alleen om een meeting te posten of te promoten, zal het topic zonder waarschuwing vooraf verwijderd worden, net als het account;

- Het is niet toegestaan dat forum/club leden in opdracht van derden een meeting posten/promoten, zonder dit eerst te overleggen met het bestuur;

- Meetings die in het verleden problemen hebben veroorzaakt zijn op voorhand uitgesloten om in het "meetings" topic te staan;

- Het is niet toegestaan om meetings te plaatsen van een andere club , zonder dit eerst te overleggen met het bestuur

Mochten er onduidelijkheden zijn, of je vraag je af of een meeting wel of niet thuis hoort op het STC forum, neem contact op met



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.