Spoiler (Updat : Hij zit erop ! :D)
#1
moet toch met iemand delen dat k spoilertje heb besteld Tongue
tis dan misschien niet echt een project , maar goed kga em zelf spuiten en monteren dus toch weer wel Tongue
EDIT: hij zit erop :

[Image: 2117633_6_full.jpg]
][Image: 2117633_7_full.jpg]

[Image: 2117633_2_full.jpg]

dit moet de achterkant wat opleuken Biggrin
[Image: spoiler%20suzukiswift%20eenmalig.jpg]
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#2
Mooi spoilertje3945 Heb zelf ook getwijfeld die te kopenSmile
Reply

#3
Quote:Originally posted by Snelle Jelle
Mooi spoilertje3945 Heb zelf ook getwijfeld die te kopenSmile
ik ook een tijdj , en maandag dacht ik , fuck it , bestelle die hap Biggrin
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#4
39 De enige van Bosch Polyester, zal zeker wel leuk staan op je Swift Smile
[Image: SpijkerAvatar.gif]
Reply

#5
Vet spoilertje !
Ben benieuwd hoe dat het staat !

En ik dacht ook al dat het de enige is/was.
Je kan er nu geen meer bestellen bij Arco toch ?
Reply

#6
Quote:Originally posted by dapo1981
Vet spoilertje !
Ben benieuwd hoe dat het staat !

En ik dacht ook al dat het de enige is/was.
Je kan er nu geen meer bestellen bij Arco toch ?
staat indd dat ze er maar 1 hebben , maar hij staat al een tijd op de site .. en hij staat er nu nog ... dus kweet niet precies hoe het zit , iig hoop ik em morgen of overmorgen binnen te hebben Biggrin

EDIT : en ik ben trouwens ook heeeel benieuwd hoe het staat Biggrin als ik em heb , zet ik em er wel ff los op voor foto'tje 39
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#7
feli man.

dat is ook hoe je meot stylen. WTF gewoon doen BiggrinBiggrin zeker als je twijfelt.



Reply

#8
idd john.. Wink

Suuk9 lijkt me er stoer uit gaan zien Biggrin
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#9
Klopt idd wat je zegt John, maar geld van die spoiler heb ik nu in mn velgies gestoken en daar ben ik ook erg blij meeTongue Bovendien heb ik hier al een gti spoilertje liggenSmile Dus toch ook wel blij dat ik dat niet gedaan heb34

Maar toch errrg benieuwd hoe het eruit gaat zien op je swiffer39Wink
Reply

#10
jaja , ik kom vandaag thuis uit me werk , moe , versleten , nergens aan denkend , en bij het binnen komen zie ik in de hoek van de kamer een pakketje staan , direct wist ik weer wat er vandaag zou komen Tongue me spoilertje Biggrin
heb em ff los erop gelegd , morgen ff late spuiten , wou eerst zelf spuiten , maar wil toch niet het risico op mislukking lope , dus laat het maar ff zwart doen door schadebedrijfje achter me werk Smile

[Image: 2117633_5_full.jpg]

EDIT : dat zwarte is me portomonne omdat ie er anders afviel , hij komt trouwens nog ieeetsje meer omhoog te staan omdat ik em zo niet mooi erop gedrukt krijg Smile
en ja dat witte op me hoedeplank is een string 42
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#11
haha ziet r wel leuk uit he..
die string had ik niet eens gezien..
totdat ik t las
Swift verkocht!
Reply

#12
Ziet er goed uit hoor!!39

Haha als je niets gezegd had over die string had ik het ook niet gezien42 Tongue
Reply

#13
ff vraagje Tongue
kga dus hopelijk morge me spoiler erop knalle , en moet dan dus me ruite sproeier dinges veranderen en dat komt dan in de spoiler, allemaal heel makkelijk heb ik gezien , maar ik kan nu dus 2 dingen doen , of ik maak het er zo in , dat de vloeistof op de achterruit gespoten word , of ik rcht em gewoon recht naar achter zodat ik lekker mensen die achter me auto staan / rijden / lopen / fietsen , nat kan spuiten devil

misschien iemand een mening / suggestie over ? Tongue
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#14
Top spoilertje hoor!!!39
wahaha die string niet eens gezien37


Streetrides Member
Reply

#15
Quote:Originally posted by Tiny-T
ff vraagje Tongue
kga dus hopelijk morge me spoiler erop knalle , en moet dan dus me ruite sproeier dinges veranderen en dat komt dan in de spoiler, allemaal heel makkelijk heb ik gezien , maar ik kan nu dus 2 dingen doen , of ik maak het er zo in , dat de vloeistof op de achterruit gespoten word , of ik rcht em gewoon recht naar achter zodat ik lekker mensen die achter me auto staan / rijden / lopen / fietsen , nat kan spuiten devil

misschien iemand een mening / suggestie over ? Tongue


gewoon netjes monteren zoals hij bedoelt is, dus op de ruit gericht. Ik moet zeggen in de zomer (het is nu dan wel geen zomer meer maar ach) gebruik ik hem toch wel redelijk vaak zeker als het stoffig is buiten, dan is het wel zo makkelijk effe je sproeijert aan te zetten zodat je weer wat te kijken heb achter je. Maar dat is mijn idee.

En als je hem op je auto maakt om mensen nat te spuiten.......tja misschien is het leuk, maar heeft dat meer zin om hem "doelloos" te monteren tegenover "handig" gebruik (ramen sproeien). Ga je hem dan meer gebruiken als je hem doelloss monteert en is het op een gegeven moment nog wel "leuk". Naar mijn mening niet maar dat moet je zelf beslissen.

Succes

Gave spoiler trouwens39 en een mooie wagen39
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#16
Nettjes 39 ps toch niet hoopen dat hij van jou is he Thumbsdown 34 devil
hoor ik daar in de gangen EVO ???
Reply

#17
Quote:Originally posted by asfalt-burner
Nettjes 39 ps toch niet hoopen dat hij van jou is he Thumbsdown 34 devil
ik vrees van wel Tongue
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#18
Tiny T: Tiny Thong 39


Puik spoilertje
Reply

#19
Quote:Originally posted by Black Orchid
Tiny T: Tiny Thong 39


Puik spoilertje
45
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#20
37

Zomaar een ingeving...Biggrin Wink

One of those rare moments....42
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.