Koplamp project (is VW toch nog ergens goed voor)
#1
Nou mensen dit gaat t waarschijnlijk worden..

[Image: ACD_VW_Passat_B5_Micro_Fog_.jpg]

Das het 2de ding waar VW bij mij goed voor gaat zijn Biggrin
ten eerste de kleur van VW wat mijn auto word en nou dit Wink
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#2
Mooie kleur en ook heeeeele leuke koplampljes 39 37
[Image: SpijkerAvatar.gif]
Reply

#3
Dit worden ook mijn koplampies! Hahahahaha! Stuur strak maar een PB of ze passen wat ze kosten! Waar woon je ergens als je in de buurt woon kunnen we het misschien samen fixen! 39
Reply

#4
haha dit is niet dezelfde kleur hoor Wink

De kleur word paars.. maar wel van de golf of het paars van BMW... maar daar ben ik nog niet helemaal over uit..

@ Bad_Beast: zie links
<-------
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#5
paars? 45 45 45 uber kleur

mooi werk man, volgens mij passen die ook wel in een balletje
snowboardleraar in Tsjechi� tot eind maart.
[Image: swiftsig3.JPG]
Reply

#6
Cotjuh heb je msn? Voeg mij maar ff toe djuri_de_hoogh@hotmail.com

Ik weet niet of ze op je balletje passen moet je ff kijken of ze de zelfde vorm hebben wij weten ook nog of ze passen! Er zullen wel wat dinge aangepast moeten worden!
Cotjuh gaat vandaag passen hoorde ik!
Reply

#7
Mooie lampies hoor39 Zal wel behoorlijk wat werk zijn om het pas te maken, maar werk zal het wel lonen als het je luktBiggrin39
Reply

#8
Quote:Originally posted by Cotjuh
haha dit is niet dezelfde kleur hoor Wink

De kleur word paars.. maar wel van de golf of het paars van BMW... maar daar ben ik nog niet helemaal over uit..

@ Bad_Beast: zie links
<-------

Ik ben nooit wakker Zzzz !

Hahaha
Reply

#9
Quote:Originally posted by Snelle Jelle
Mooie lampies hoor39 Zal wel behoorlijk wat werk zijn om het pas te maken, maar werk zal het wel lonen als het je luktBiggrin39

vind juist de vorm van de lampen akelig in de buurt komen van die van de swift, dus denk dat het aanpassen juist mee gaat vallen.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#10
Ik zat tijdens de vakantie in Spanje op een camping en daar stond zo'n VW met die koplampen en dacht toen ook al die lijken wel heel erg veel op Swift koplampenIdea
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#11
gaaf!

houd je wel rekening met lichtbeeld? zijschermen die je in moet slijpen en vervolgens weer strak en in lijn laten lopen met de rest van de auto.... poly en metaal gaat snel scheuren... dus mallen trekken... metaal kan je de bollingen niet maken... daarnaast moet je draagbalk uitlslijpen over algemeen net als zijkant van je auto waar je zijschermen op zitten.... motorkap en bumper geldt hetzelfde voor... originele koplampen kan je dus niet meer terugplaatsen voor de apk dus lichtbeeld moet goed zijn.... voor gtiswift mijn lampen overnam was ik er mee bezig had er 1 strak in zitten op het eind.... alleen het werk.....pff laat staan symmetrisch, strak, en in llijn met de auto krijgen....

succes Wink
Reply

#12
hey cotjuh goed bezig andere koplampen maar denk wel aan net als sebazz zegt het is veel werk. Ben er namelijk ook me bezit en ben al een week iedere avond bezig en heb er nou een in zitten en alles moet nog strak gemaakt worden. maar succes en zou super zijn als het lukt maar denk er aan het kost heeeeeeeel veel tijd en geld en als je eenmaal bezig bent kun je niet meer terug.42
Reply

#13
ik hoop dat je ze er mooi in krijgt man. zou ontiegelijk vet zijn. De lampen zullen er zeker goed in staan 39


suc6 man


Reply

#14
nou ben bij de dealer geweest.....
heb er 1 voor gehouden... en de pasvorm van de lamp is perfect !!
1 probleem... en das idd.. het lichtbeeld is dan helemaal fout..
de lenzen staan ongeveer 30graden naar binnen toe dus de stralen zouden zich kruisen voor de auto...

Nu is er een kleine mogelijkheid dat ik de lenzen zelf aanpas.. en dus het hele binnenwerk moet "slopen" en er weer recht in moet zetten...

Er zijn nog andere opties... zoals een lamp van Audi...
Maar 1 ding is ....... er komt iets anders in.. ga voorlopig even nadenken of ik 100 euro over heb voor iets wat waarschijnlijk gedoemt is te mislukken stupid Cry
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#15
Jammer, was mooi geweest als het wel kon... Maja zat andere lampen die pas te maken zijn lijkt mij zo42 Tongue Wink
Reply

#16
ik weet dat je de reflector kan verstellen maar weet niet of het voldoende is??
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#17
jah.. op en neer alleen toch?? niet opzij volgens mij...

en het is echt veel... t is bijna 30graden...
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#18
weet ik niet mijn lens van de civic koplamp kan wel van links naar rechts versteld worden
Reply

#19
Quote:Originally posted by gtiswift
weet ik niet mijn lens van de civic koplamp kan wel van links naar rechts versteld worden

hoeveel ongeveer??
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#20
Quote:Originally posted by Cotjuh
Quote:Originally posted by gtiswift
weet ik niet mijn lens van de civic koplamp kan wel van links naar rechts versteld worden

hoeveel ongeveer??

zal wel eens gaan schroeven zal het zo neerzetten
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.