Wat betekent Mk...?
#81
ok bedankt heb ik nog een vraagje die volgens mij in dit topic past:

Heeft een mk3 gti altijd meegespoten bumpers?
Reply

#82
JA!!! of ze moeten na de aankoop zijn verwisseld
Reply

#83
dreeke Wrote:Produktie van de mk5 Swift is gestopt eind 2002. Dus in 2003 en 2004 was er geen Swift meer Unhappy behalve wat er nog in de shworoom etc. stond. Tongue

Zat even dus een oud topic te lezen maar viel me op want mijn vorige Mk5 was uit Augustus 2003. Maar ja, het zou ook zomaar kunnen dat deze lang in de showroom heeft gestaan.
Reply

#84
die heeft waarschijndelijk langer in de shownroom gestaan ja mis heb jij wel eens van de laatst gekochte nieuwe mk5Tongue
maar je hat trouwens ook nog de swift GC (mis was die al aan bodgeweest hoor)
die hat ik voor me mk5 special.
die swift GC was een mk3 5 drs helemaal basic met een 1.3 8V blok er in. dat ding ging wel als een tiet trouwens en zuiniger als die ik nu heb.
Swift special 1.3 16 sri out.
Mazda 323f 1.5. 16v in
Reply

#85
blue-mk5 Wrote:die heeft waarschijndelijk langer in de shownroom gestaan ja mis heb jij wel eens van de laatst gekochte nieuwe mk5Tongue
maar je hat trouwens ook nog de swift GC (mis was die al aan bodgeweest hoor)
die hat ik voor me mk5 special.
die swift GC was een mk3 5 drs helemaal basic met een 1.3 8V blok er in. dat ding ging wel als een tiet trouwens en zuiniger als die ik nu heb.

Ow raar dan dat ie wel zuinig is.
Een vriend van me had ook een 1.3 8v maar mijn 1.3 16v was toch zuiniger.
En de 16v heeft ook multipoint injectie..
Maar het kan ook aan de rijstijl liggen natuurlijk Tongue
Reply

#86
Hey Puppetmaster heb je zomaar ergens foto's vandaan geplukt? Ik vind die zwarte MK 2 erg gaaf!39
Reply

#87
Swift_Fan Wrote:Hey Puppetmaster heb je zomaar ergens foto's vandaan geplukt? Ik vind die zwarte MK 2 erg gaaf!39
je bedoeld die uit de eerste post?
das een Swift van Dapo geweest meen ikBiggrin
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#88
Biggrinja ja ja! Die ja....
Reply

#89
5 hele pagina's en nog niemand heeft de tofste uitvoering van allemaal genoemd: MK1 GXI Biggrin

[Image: swiftaf.jpg]

een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik

Reply

#90
Euhh 2e post klopt niet toch???
Ik heb een MK2 (toch, 25-05-1989), maar ik heb toch echt een 1.3 GL, en er staat dan de GL een 1.0 is...
Reply

#91
in de startpost onderaan:
GL - basis uitvoering 1.0 3-cilinder/1.3 8V 4-cilinder
Smile


Is er zowel in 1.0 als 1.3 Smile
Reply

#92
Oeeh dom dom dom:$, niet goed gekeken...
Never mindBiggrin
Reply

#93
staat ook dat een gs 1.3 8v is ik heb 1.3 16v gs maar goed maakt allemal niet uit39
green machine
Reply

#94
Is dat niet het verschil tussen Baleno en Swift???
Reply

#95
harjan Wrote:staat ook dat een gs 1.3 8v is ik heb 1.3 16v gs maar goed maakt allemal niet uit39
Gaat over een Swift, jij hebt een Baleno denk ik Smile
Reply

#96
Zeg ik:p...
Reply

#97
Zeg ik zit eens gezellig te babbelen met Suzie en zij kwam met de opmerking dat er verder weinig bekends is over de Suzuki Swift MK4 Sensation..

Ik ben zelf opzoek gegaan naar "Sensations" maar kon weinig vinden.
Mijn vader heeft er 6 opgespoord in de kleuren grijs en zwart.
Blauw is nergens te vinden (of heel moeilijk).

Weet iemand misschien hoeveel er daarvan gemaakt zijn of heeft er iemand er meer weet over?

Het viel Suzie en mij op dat je ze nooit of zelden ziet..
Nordschleife Lap Counter:
2010: 3 laps
2011: 3 laps + 3 laps GP1 circuit

[Image: dernurburgringderkarros.jpg]
Reply

#98
Quote:Swift Vilage - GS met 1.0 motor (weet ik niet zeker) (mk3)

De GS Village heeft een 1.3 motor altans die van mijn moeder wel...
zonder cv en electrische spiegels

Verder zag ik vorige maand in assen een MK3 swift GRi rijden die stond nog niet in het lijstje met modelen volgens mij
Na al die jaren de GTi in de verkoop, tijd voor wat anders
Reply

#99
@ nonsens en suzie:

Toevallig vorige week een 1.3 GLS Sensation van mei 2000 gekocht.(Silky Silver Metallic)
Buiten de opties vd GLS, heeft de Sensation airco, gespoten spiegels,cv met afstandsbediening,blauwe wijzerplaten,sportstoelen met speciale stoffenbekleding, mistlampen,dakspoiler en lm velgen (14 ")
Was ook leverbaar in de kleur Adriatic Blue Metallic.
Zie www.nieuwsbank.nl ( onder: Nieuwe Suzuki Swift Sensation ) Ik weet niet of de link werkt.
Ook herkenbaar aan de (lelijke) Sensation sticker rechts op de achterkant.
Maar hij rijdt nu rond met een mooie kale kont.
Reply

[quote=Ben_online]
Quote:Verder zag ik vorige maand in assen een MK3 swift GRi rijden die stond nog niet in het lijstje met modelen volgens mij
bestaat niet, is een GR ('95 GS maar dan zonder mistlampen) met een i tje dr achtergeplakt37
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
3 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.