Wat betekent Mk...?
#41
Hier een GC tekoop:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?url...D%26df%3D1

Wel heel kaal volgens mij. Heeft zelfs niet die blokjesafscheiding op de achterlichtunits...
Reply

#42
directe link
wat een vaag ding? het staat inderdaat achterop: GC

en idd ook hele vage achterlichten, al helemaal op een Mk3 (aan het bouwjaar en dashboard ter zien).

wordt bijna zo nieuwschierig dat ik misschien wel ff er bij ga kijken
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#43
maf geval idd. Misscien geimporteerd ofzo.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#44
Quote:Originally posted by VR
directe link
wat een vaag ding? het staat inderdaat achterop: GC

en idd ook hele vage achterlichten, al helemaal op een Mk3 (aan het bouwjaar en dashboard ter zien).

wordt bijna zo nieuwschierig dat ik misschien wel ff er bij ga kijken

In Hongarije zie je ze ook als mk4/5. En volgens mij allemaal 5deurs. Ik heb er zelf eentje gezien in Schiedam, maar die staat er nu niet meer, dus helaas geen foto....
En laatst stond er ook 1 op marktplaats die wel mk3 achterkant had. We hebben dus een mistery SuzukiWink
Reply

#45
Hier een MK3 GC goed te zien:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?url...D%26df%3D1
Reply

#46
Quote:Originally posted by Mafkikker
Hij kan best in '88 gebouwd zijn en pas in '89 verkocht. Dan staat de eerste aflever datum op 1989, maar dan is hij eerder gebouwd. Er heeft ook een GTi van 1997 op het forum te koop gestaan, was gewoon een demo-auto geweest en pas in '97 verkocht. Maar die is ook zeker niet tot '97 gebouwd!

die gti van 97 was dat toevallig een witte?
want dan kan ik em wel plaatsen 42
Reply

#47
Is het trouwens niet een goed idee om dit ook voor de alto en baleno te doen?Idea
Reply

#48
zat ff te lezen over die GC

Laatst in Ridderkerk bij de Waal zweerde ik een GX gezien te hebben.
Werd gezegd of het geen GLX was,
maar ik weet zeker dat er GX op stond...

Kan dat?
Reply

#49
Wat ik me nog wel herinner was dat er op een gegeven moment zo veel verschillende uitvoeringen rondreden. En dan heb ik het over begin '90. Ik zelf had een GTI, dan was er een GS, GL, GA. Een Spirit en dan ook nog die GC. Die had van die hele rare achterlichten, was dat niet een amerikaanse uitvoering die ook in NL te verkrijgen was. Was het ook niet een 5deursmodel. Dit topic brengt bij mij wel een hoop O ja dat was ook zo al die uitvoeringen van de Swift.
Reply

#50
Weet iemand trouwens productieaantallen van de GTI? En hoe zit het met de kleuren? Zo ver ik het weet waren ze verkrijgbaar in Wit, Rood en Zwart. Maar heel soms zie ik een blauwe, weet iemand hoe dat zit? Die kleur werd namelijk niet vermeld in de katalogus.
Reply

#51
SkodaFabia Wrote:Weet iemand trouwens productieaantallen van de GTI? En hoe zit het met de kleuren? Zo ver ik het weet waren ze verkrijgbaar in Wit, Rood en Zwart. Maar heel soms zie ik een blauwe, weet iemand hoe dat zit? Die kleur werd namelijk niet vermeld in de katalogus.
de mk2 gti's zijn verkocht in het rood, zwart, wit en donkerblauw (thieke's kleur toch?) (deze zie je niet veel meer)

de mk2 gti's zijn verkocht in het rood, zwart, wit en reddish blueeeeee
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#52
Ik wist er zelf ook niet zoveel van, ook de betekenis van mk niet. Maar vind het erg leuk om te lezen en zien wat t betekent, hoe de swift steeds veranderd is etcSmile
Vind trouwens die mk1 ook een erg leuk bakkie hoor39

btw..hoeveel kleuren bestaan er eigenlijk van die mk2? Ik heb er al erg veel verschillende van gezien nl..
Reply

#53
Dayony Wrote:btw..hoeveel kleuren bestaan er eigenlijk van die mk2? Ik heb er al erg veel verschillende van gezien nl..
mk2
GTI: zwart, rood, wit, donkerblauw
GS: zwart, rood, wit, donkerblauw
GL/A: zwart, wit, rood, grijs, lichtblauw (ja echt waar!)
sedan: rood, wit, grijs

dat was het wel geloof ikBiggrin

PS het kan natuurlijk altijd zijn dat er een mk2tje bij zit die later in een andere kleurgespoten isTongue
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#54
Hmmzz..volgens mij zijn er nog meer van die gs en gl/a. Ik heb er nog meer verschillend gezien dan hier staanSmile

HIer in goes rijdt een groene rond. Maar das dan waarschijnlijk overgespoten of..? Ook rijdt er hier een paarse rondBiggrin
Reply

#55
Dayony Wrote:Hmmzz..volgens mij zijn er nog meer van die gs en gl/a. Ik heb er nog meer verschillend gezien dan hier staanSmile

HIer in goes rijdt een groene rond. Maar das dan waarschijnlijk overgespoten of..? Ook rijdt er hier een paarse rondBiggrin
Over het algemeen ken ik de groene en paarse alleen vanaf de latere Mk3...
Maar ik kan het mis hebben...
Reply

#56
SnakeMind Wrote:
Dayony Wrote:Hmmzz..volgens mij zijn er nog meer van die gs en gl/a. Ik heb er nog meer verschillend gezien dan hier staanSmile

HIer in goes rijdt een groene rond. Maar das dan waarschijnlijk overgespoten of..? Ook rijdt er hier een paarse rondBiggrin
Over het algemeen ken ik de groene en paarse alleen vanaf de latere Mk3...
Maar ik kan het mis hebben...
klopt dat zal het zijn.
mk3tjes zijn in veel meer verschillende kleuren verkocht.
meestal zijn die paase en groene dan
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#57
Van de mk2 GL heb je ook donkergroene. Daarvan staan er hier 2 om de hoek.


De kleuren van de mk3's hangen meestal samen met het jaartal.

Net als dat je bij de GTI eind 95 ook nog andere stoelen kreeg en in 1996 GTI's met stuurbekrachtiging en airbags.
De reddish blue GTI is er ook pas vanaf 1995.
Reply

#58
wat zijn ook alweer de c-stijlen?
Reply

#59
A stijlen zitten tussen je voorruit en je voordeuren.
B stijlen tussen je voordeuren en de achterste zijruitjes.
C stijlen tussen je achterste zijruitjes en de achterklep.
Reply

#60
dreeke Wrote:A stijlen zitten tussen je voorruit en je voordeuren.
B stijlen tussen je voordeuren en de achterste zijruitjes.
C stijlen tussen je achterste zijruitjes en de achterklep.

uitgaande van een 3deurs, bij de 5 deurs zit je C stijl na de achterdeur en is de D stijl de stijl achter der achterste zijruitjes....
"Gewoon, omdat het kan"
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.