Zekering?
#1
Hoi,

Ben vanaaf wezen kijken bij een Swift GS (alsnog, wel een andere voor de mensen die soms in het Cafe kijken), maar die had een probleem(pje). De dashboard-verlichting deed het niet, nergens niet. En de mistlampen voor ook niet. En er zat geen mistachterlicht op Puzzled Dat is toch verplicht?

Maar die dashboard-verlichting, de verkoper dacht dat het een zekeringprobleem was, zou dat kunnen? Misschien in combinatie met de mistlampen voor? Van dat soort dingen heb ik namelijk geen verstand (nog).

Verder zag ie er naar mijn idee wel goed uit. Dorpels waren wel hard, verder af en toe een plekje, maarja het is ook een Swift uit 1991. Stuurt trouwens wel zwaar, geen stuurbekrachting icm 195 banden :o
Reply

#2
kan zekering zijn, en das simpel te onderzoeken. Denk niet dat de mistlampenm op de zelfde groep zitten, alhoewel de bediening vand ie lamp wel op je dash zit, maar ja, week nie zeker.

Mist achterlicht was in 1991 nog NIET verplicht!
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#3
Het was toen nog niet verplicht. Betekent dat dat het er nu ook niet op hoeft te zitten? En die zekeringen kom ik met mijn papa wel uit, maar misschien is het een bekent probleem ofzo. Het lijkt me sterk dat alle dash-lampjes in 1 x stuk gaan, dus zal wel wat anders zijn.
Reply

#4
Mist achterlicht is idd niet verplicht, maar als hij er zit moet hij volgens mij wel werken voor apk... Dus zou hem voor apk ff verwijderen dan en wellicht schakelaar ook.
Reply

#5
Hij zit er helemaal niet. Maar omdat ik op andere Swifs van 89-91 wel een mistachterlicht zag vond ik het nogal vreemd. En er zit wel een schakelaar.
Reply

#6
Bij mijn vorige swift brande er ook wat dingen niet . 1 koplamp dashverliching en nog wat kleinne dingen . Vorigew eigenaar had radio eruit gerukt en alles maar zo gelaten . waren een paar zekeringen doorgebrand . Dus ff chekken of het de zekeringen zijn 99%kans.
gr Denniszz
[Image: th_19092008274.jpg][Image: th_PIC-0010.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.