Uitlaat (60 mm ...)
#1
hey , ik wil me uitlaat vervangen , vanaf me kat. een pijp van 60 mm , geen mid. demper en dan jap style einddemper , heb een GS ... iemand hier ervaring mee?
kwa geluid zeg maar ..
heb nu enkel einddemper vervangen , en komt al redelijk wat herrie uit , maar t geluid is naar m'n mening niet vol genoeg
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#2
Dat wordt dan hard hoor....

Ligt eraan wat jij hard vind....
Blijf wel denken aan je ''tegendruk''

60 mm origineel diameter?
Of ga je breder?
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#3
ik denk dat je tussen de 45 en 50 mm moet kijken anders wordt het een groot gat van voor naar achter.
Reply

#4
Yep tegendruk is mij nu ook zéér duidelijk geworden, laatste stuk uitlaat gatenkaas en erafgeslepen samen met einddemper, geinig geluid. Ben er net een stukje mee gaan proberen rijden, scheelt dus echt wel in vermogen of is het mijn fatsoen onbewust in mijn rechtervoet om de buurt niet anti-swift te maken... ;-)
Mijn ideetje om stuk loze pijp door de eindemper te laten gaan (optisch voor de keuring) gaat dus maar de kast in.
Reply

#5
Kom anders is na vandaag langs bij ons, me broertie laat er vandaag een jap-style uitlaat onder zetten.
100 mm bij Atec tuning. Ik denk dat daar al genoeg herrie uit gaat komen Wink
Naja hopelijk minder dan uit die gescheurde herriepijp die er nu onderzit......wel een mooie wekker een wegrijdende swift praktisch zonder uitlaat om 8.00 s'ochtends Brrrrrrrrrrrrrrrrrroem Tongue
Reply

#6
Quote:Originally posted by Ballisimo
Kom anders is na vandaag langs bij ons, me broertie laat er vandaag een jap-style uitlaat onder zetten.
100 mm bij Atec tuning. Ik denk dat daar al genoeg herrie uit gaat komen Wink
Oeh ... dwars Drewl ... daar zie ik graag een foto van! Ik ben het namelijk ook van plan bij mijn toekomstige Swift Idea
Reply

#7
heb ook een 60 mm pijp vanaf me kat zonder middendemper maar geen problemen mee en heb die pijp zelf gemaakt
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply

#8
Quote:Originally posted by Heniochus
Quote:Originally posted by Ballisimo
Kom anders is na vandaag langs bij ons, me broertie laat er vandaag een jap-style uitlaat onder zetten.
100 mm bij Atec tuning. Ik denk dat daar al genoeg herrie uit gaat komen Wink
Oeh ... dwars Drewl ... daar zie ik graag een foto van! Ik ben het namelijk ook van plan bij mijn toekomstige Swift Idea

Hoeveel mag zoiets wel niet kosten :o
Suzuki Swift 1.0 GA Mk1
Op zoek naar:
- Bumpers ( GTi )
- Lichtmetaal ( 14\" )
- Verlagingsveren ( max. 40mm )
- Open luchtfilter ( liefste carb, mag universeel )
Heb je iets voor me, stuur een PB!!!
Reply

#9
Quote:Originally posted by Ballisimo
Kom anders is na vandaag langs bij ons, me broertie laat er vandaag een jap-style uitlaat onder zetten.
100 mm bij Atec tuning. Ik denk dat daar al genoeg herrie uit gaat komen Wink
Naja hopelijk minder dan uit die gescheurde herriepijp die er nu onderzit......wel een mooie wekker een wegrijdende swift praktisch zonder uitlaat om 8.00 s'ochtends Brrrrrrrrrrrrrrrrrroem Tongue

de uitgang is 100 mm Zzzz de ingang van de meeste japstyle uitlaten is 60 mm Smile
maar op een gs een pijp met een diameter van 60 mm? lijkt me niet echt nodig, zo gewoon de originele pijp houden met verloopstuk of een kleine slag groter dan origineel
Reply

#10
heb op me 1.3 gls een 60 mm uitlaat pijp gezet werkt goed bij mij in iedergeval
een gek die met een heftruck racet

live starts @550 bhp +

http://www.liamdoran.com

www.eqin.eu

Reply

#11
Quote:Originally posted by Ballisimo
Kom anders is na vandaag langs bij ons, me broertie laat er vandaag een jap-style uitlaat onder zetten.
100 mm bij Atec tuning. Ik denk dat daar al genoeg herrie uit gaat komen Wink
Naja hopelijk minder dan uit die gescheurde herriepijp die er nu onderzit......wel een mooie wekker een wegrijdende swift praktisch zonder uitlaat om 8.00 s'ochtends Brrrrrrrrrrrrrrrrrroem Tongue
ja die demper heb ik al Tongue
maar het gaat mij om de pijp zelf , stephan heeft toch nog gewoon ook ze midde demper enzo Smile
en standaard pijp is 40 mm , ik wil 60 mm , vanaf de kat.
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.