Salto, Nieuwe update!
Kleine update op het wagenpark..

de mazda staat er nog steeds het zelfde bij.. de motor wordt op dit moment gebouwd.
eind maart vlam ik naar de UK om deze op te halen.

Vrouwtje rijdt daily met onze dikke ford Smile en ik rijd ermee als ik weer eens een auto op moet halen..

[Image: 360.jpg]

De peugeot was stuk, dus die is naar de sloop... toen ik op zoek was naar wat anders kwam er een sedan voorbij met wat schade (van Rowan).
in eerste instantie was het plan om deze te slopen en de motor in de roze swift te gooien en deze straat legaal te maken, maar uiteindelijk ben ik weeer van gedachte veranderd en heb besloten de sedan op te knappen, met hulp en onderdelen van Walter.

kleine foto selectie:
[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

het onderstel zat me niet lekker, dus voorlopig zit de BC racing schroefset onder de sedan, lekker laag klapperen Biggrin
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

leuk zo'n swift sedan 1.6. Heb ik vroeger ook gehad als auto van de zaak42
best snel ding
Reply

Grappig hoe simpel alles is wanneer je een paar foto's bekijkt Tongue

Nou plezier met die ouwe sloep 45
Reply

(18-02-2019, 12:29)Walter Wrote: Grappig hoe simpel alles is wanneer je een paar foto's bekijkt Tongue

Nou plezier met die ouwe sloep 45

Nou inderdaad.. lijkt alsof het makkelijk en snel was Biggrin bedankt he Wink

Het rijdt leuk opzich.. nog verbazend snel ook inderdaad Biggrin
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Ja zon sedan houdt een GTI wel bij op zich. Is mijn polder ervaring met een andere voor mij onbekende sedan rijder.
Reply

Nice dat je die sedan op de weg houdt Jan. Je ziet ze toch steeds minder en het is een lekker praktische auto.
39



Reply

Kleine update..

Ondertussen zitten mijn stuur en pook er weer in, heb ik een set 17 inch velgen gekocht en hou ik brandstof bij.. het geheel loopt best zuinig.
Nu al 3300km gemiddeld 1 op 15 [Image: 360.jpg][Image: 360.jpg]
[Image: 360.jpg]
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Smile

Alleen die brandstofprijs klopt niet. Hoort onder de 1,50 te blijven gvd
39



Reply

Ondertussen zijn we ook met de Sedan weer een stukje verder.
De 17 inch velgen zijn nu zwart gespoten, en er zijn verse Nankang NS2 bandjes omheen gegaan in maatje 185/35/17

Vervolgens is de auto verlaagd met de BC racing schroefset van Vogelrokker, minus de schokdempers achter, die liggen nog op de plank, en er zitten heftige GAZ gold schokdempers onder.

Verder ben ik begonnen met de auto overspuiten, de voorzijde is/wordt Swift Sport geel, de rest van de auto wordt mazda RX-7 antraciet metallic.
Het gaat nog even duren, maar uiteindelijk wordt ie 1 kleur. Met achterbumper Biggrin.
Ondertussen zijn ook voorlip, sideskirts en achterlip bemachtigd, maar geen idee of ze op de auto komen voorlopig.

Pas kwam ik een mooie spoiler tegen op marktplaats, en mijn te lage bod werd gelijk geaccepteerd.. dus nu zit er een grote ricer vleugel op de sedan.

Ondertussen heeft de sedan ook MK6 remklauwen met dikke fremax blokken voor extra goedkopie, gewoon omdat het kan.

Wel heb ik nog een probleem dat mijn binnenste ashoes steeds los springt. Eens kijken hoelang deze er nu weer op blijft zitten, anders ga ik kit /tyraps, lijm, hitte en open vuur toepassen.

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]

[Image: 360.jpg]
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply

Velgen+banden staan goed. Nu valt ook minder op dat ze multisteek zij. Met antraciet en geel kan je wel een mooie combi maken ook mocht je niet voor 100% antractiet gaan.
39



Reply

(17-09-2019, 04:10)Tomswiftswiftswift Wrote: Velgen+banden staan goed. Nu valt ook minder op dat ze multisteek zij. Met antraciet en geel kan je wel een mooie combi maken ook mocht je niet voor 100% antractiet gaan.

Thanks man!

Klopt inderdaad, in het fel groen ogen ze veel groter en lomper onder de auto ook, in het zwart vallen ze net genoeg weg om redelijk te ogen.
Misschien dat ik met de tijd weer terug ga naar 15 of 16 inch.

Het plan blijft een gele neus en de.rest antraciet, en de combi ziet er verbazend goed uit eigenlijk.
Ford Mondeo 2.0 tdci
Swift Sedan 1.6 "Chucky"
Mazda RX-7 V8 circuit project
Suzuki Swift gti circuit auto

Ring count: 114

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.