Achterlichten (zomaar opeens ..)
#21
achteruitrij verlichting is altijd witWink wrom? omdat rood minder opvalt en mensen denken dat je de rem intrapt en verw88 niet dat je achterruit rijdBiggrin
Reply

#22
jah maar kan dus ook blauw of groenKiss
MK1 OOOOWNT ALLESSS!!!!!
Reply

#23
kan, maar het mag niet.

en ook al heb je overal de juiste kleur voor dan nog kom je met je zelfgemaakte achterlichten niet door de apk.
zien ze dat het niet orgineel is en zelfgemaakt en is er ook nog eens geen keurmerk op de lamp aanwezig dan wee tik wel bijna zeker dat ze je auto bij de volgende apk afkeuren.
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#24
kun je m dan niet (in theorie) bij de rdw opnieuw laten keuren ?
Reply

#25
Quote:Originally posted by VR
kan, maar het mag niet.

en ook al heb je overal de juiste kleur voor dan nog kom je met je zelfgemaakte achterlichten niet door de apk.
zien ze dat het niet orgineel is en zelfgemaakt en is er ook nog eens geen keurmerk op de lamp aanwezig dan wee tik wel bijna zeker dat ze je auto bij de volgende apk afkeuren.
bij apk kijken ze daar niet naar Smile
Never Drive Faster Then Ur Guardian Angel Can Fly
Reply

#26
moet vast wel kunnen maar ik geloof dat een herkeuring iets van 200 euro kost.
(of was dat nou alleen bij een motorwissel?!?!)

kun je beter een extra setje lichten voor een tientje halen die je iederjaar ff omwisseld
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#27
bij mij keken ze toendertijd niet naar keurmerk of wat dan ook, alleen naar het feit dat verlichting de goede kleuren had en dat er reflectoren aanwezig waren.
(de hella's die ik had, hadden btw wel e-keurmerk)
Reply

#28
achteruit rij verlichting is niet verplicht us je zou ze ook weg kunne laten 42

mistlichten ook niet
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.