GTISWIFT ON AIR!!! Dash pic's pag 62
#41
Persoonlijk denkik dat je beter Corolla lampen kunt gebruiken,want deze civiclampen lopen eigenlijk te bol zodat je een vrij hoekige bumper hebt,en een heel rond lopende koplamp.

[Image: t_lampen.jpg]

bestellen ?
[Image: 1270_E10koplampenhelder.0.jpg]
[Image: 1271_E10projectors1.jpg]
Reply

#42
Quote:Originally posted by RUBBERBURNER
Persoonlijk denkik dat je beter Corolla lampen kunt gebruiken,want deze civiclampen lopen eigenlijk te bol zodat je een vrij hoekige bumper hebt,en een heel rond lopende koplamp.

[Image: t_lampen.jpg]

bestellen ?
[Image: 1270_E10koplampenhelder.0.jpg]
[Image: 1271_E10projectors1.jpg]

ik denk dat het wel meevalt heb ze erin gehad voor een deel en komt best mooi over42
Reply

#43
Allereerst ontzettend mooie wagen ben je aan het bouwen45 , maar dan kom ik weer met mijn "stomme" vraag. Ben nl. zelf ook het eea van plan, maar hoe krijg je je wagen nou door de APK?! Hij mag toch niet voorzien worden van andere verlichting dan volgens de typegoedkeuring is toegestaan?

Hetzelfde geld voor de uitlaat (is ook een topic over) en zelfbouw LED-achterlichten

By the way, die corollalampen hebben overigens ook geen E-keur...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#44
zoals ik ook in uitlaattopic zei: e-keurmerk is meer iets voor de wetgeving.. bij keuren word en niet of nauwelijks op gelet..
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#45
ja dat klopt, maar met keuren heb je 1 x per jaar iets te maken, maar met de politie heb je vaker te maken als je met een getunde auto rondrijdt...

Hoe zit dat dan met die typegoedkeuring?! opnieuw aanvragen kost volgens mij een vermogen dan...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#46
hoeveel mensen met japstyle demper ken jij dat de politie er op gelet heeft?
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#47
stond een tijdje geleden een MX6 op marktplaats.nl... een zwarte... is van een collega van me geweest en die heeft vaak langs de kant van de weg gestaan...

Ook een van de redenen dat 'ie 'm weg deed...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#48
lol ik ben zelfs met mun golf met brulpijp 1x aangehoude.. dat was alleen voor geluid..


maare late we ophoude in dit topic..Tongue
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#49
gewoon zorgen dat ze je (iig in je eigen buurt) nooit echt ergens op kunnen pakken als je een opvallende auto hebt.
Als ze weten dat je met je auto vaak overlast veroorzaakt etc, dan zetten ze je wel wat vaker langs de kant (geen beschuldiging naar die collega).
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#50
Quote:Originally posted by The Force
ja dat klopt, maar met keuren heb je 1 x per jaar iets te maken, maar met de politie heb je vaker te maken als je met een getunde auto rondrijdt...

Hoe zit dat dan met die typegoedkeuring?! opnieuw aanvragen kost volgens mij een vermogen dan...

op de koplampen zit een type goedkeuring en de politie kan echt niet zien of de lampen wel bij de auto horen. Mij uitlaat heeft trouwens geen type goedkeuring want die is zelf gemaakt. Er word allemaal wel veel over gezegt maar dat moet je in de tunignwereld maar zien als het spreekwoordelijke korreltje zout. Maar blijf on toppic please
Reply

#51
no probs hoor... stelde alleen een vraagje aan je ivm het aanpassen van de auto (redelijk on topic dacht ik zo... CMIIW)
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#52
Quote:Originally posted by The Force
no probs hoor... stelde alleen een vraagje aan je ivm het aanpassen van de auto (redelijk on topic dacht ik zo... CMIIW)

sloeg niet op jou reactie of ja gedeeltelijk maar de reacties erna gingen steeds meer of toppic42
Reply

#53
kun je mss wat foto's maken van de aanpassingen die je moet doen voor de montage van de koplampen?

By the way, je LED ringen kapot?! Wat is er mee dan?! Denk er aan dat LED's een polariteit hebben! Als er geen sperdiode inzit en je poolt ze verkeerd om op 12V dan zijn ze inderdaad hemelen ja... Met een diodetest op een multimeter kun je ze nakijken.

Ik heb anders nog een hele zooi LED's liggen in alle kleuren zo'n beetje. Mss kun je ze vervangen...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#54
Quote:Originally posted by The Force
kun je mss wat foto's maken van de aanpassingen die je moet doen voor de montage van de koplampen?

By the way, je LED ringen kapot?! Wat is er mee dan?! Denk er aan dat LED's een polariteit hebben! Als er geen sperdiode inzit en je poolt ze verkeerd om op 12V dan zijn ze inderdaad hemelen ja... Met een diodetest op een multimeter kun je ze nakijken.

Ik heb anders nog een hele zooi LED's liggen in alle kleuren zo'n beetje. Mss kun je ze vervangen...

ik heb er nu een koplamp voor een deel inzitten moet alleen nog de ophangpunten maken en zal morgen foto's nemen. En er zat wel een diode aan gesoldeerd orgineel in de koplamp. Maar heb de ringen aan een ledkoning gegeven die alles met ledjes kan en die maakt ze voor me.
Reply

#55
succes koen ben benieuwd naar resultaat

ledjes branden standaard door bij dit type lampen zouden ook uit productie genomen worden, zag laatst wel weer een nieuwe lading a 230,- voor setje...
Reply

#56
[ot]
dat is met een simpel schakelingetje op te lossen...

LED's zijn nl stroomgestuurd en kunnen dus bij overspanning doorbranden... Aangezien de accuspanning niet 12V constant is gebeurt dit nogal eens. Ik plaats altijd een regelaartje er tussen die de spanning op 5V regelt, dan branden ze nooit door!
[/ot]

Ben benieuwd naar de foto's. Mooi dat je al geholpen wordt met de LED's.
Op IA.net was ook een inkoopactie met ronde CCFL's van Wiltec in Duitsland. Was ik mede orga van en die dingen zagen er goed uit, beter dan sommige LED angeleyes...
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#57
Ik heb het anders aangepakt dan ik eerst wilde. Heb namelijk mijn front weer hersteld en de koplamp een stuk naar voren gebracht zodat mijn front heel blijft en zo dus alleen bumper, motorkap en scherm aangepast hoeft te worden. Nou ik heb een imitatikap gokocht van een civic om de vorm etc van de koplampen te krijgen. Die kap ga ik strippen dus dat wil zeggen de versteviging aan de onderkant er vanaf halen dan heb ik dus de vorm. Ik slijp het ronde deel van mijn motorkap eraf en dan laat ik het stuk civickap eraan maken. Dan word het de bumper nog opvullen en dan kan alles gespoten worden. Hier de foto's van de linker koplamp (bestuurderskant dus)

Aangepast scherm

[Image: 828748_109_full.jpg]

Aangepaste bumper

[Image: 828748_110_full.jpg]

Koplamp erin en vastgezet van de zijkant

[Image: 828748_111_full.jpg]

Koplamp van voor dan zie je hoeveel er nog gepolyesterd moet worden van onderen

[Image: 828748_113_full.jpg]
Reply

#58
Wel dik....Ben benieuwd....
Ff doorwerken devil
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#59
WOW:o :o :o

Gaat echt zo lekker worden als je dit strak gaat krijgen (wat ik wel denk dat dat gaat lukken als ik dat o hoor)Drewl Drewl Drewl Drewl Drewl
Reply

#60
dat gaat er erg gaaf uitzien zeg !
Ben erg benieuwd wat het eindresultaat word !
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.