.: Spijker :.
#81
@Marcel-gijs
helaas, die heb ik een tijdje geleden weer verkocht aan iemand hier op het forum, omdat ik ze toch niet bij de lijnen van de auto vond passen.

@Puppet, bedankt Biggrin
(10-08-2009, 23:15)Snelle Jelle Wrote: Is zeker een hele nette swift! Jammer dat die moet wijken voor de mening van anderenTongue

Wat komt er voor in de plaats?

haha, ja zo gaat het helaas in het bedrijfsleven Tongue

Maar waarschijnlijk komt er een nette VW Polo 6N2 of Peugeot 206 voor terug, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit Wink
[Image: SpijkerAvatar.gif]
Reply

#82
(10-08-2009, 23:16)Spijker Wrote: Maar waarschijnlijk komt er een nette VW Polo 6N2 of Peugeot 206 voor terug, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit Wink

ik heb geen rij-ervaring met de 206, maar houdt er rekening mee dat een polo imo een vrij slecht zich heeft (zeker naar achteren). Ik weet niet waar je klanten wonen of dat het vooral bedrijven zijn, maar de polo is niet zo handig als je veel in steden moet zijn waar je in kleine parkeervakken moet staan.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#83
Succes met de verkoop. Zeer mooie wagen 39 ik had hem ook al op marktplaats gevonden.
Reply

#84
...en inmiddels is het alweer 2018 43,

De Mk4 had ik ingeruild op een Peugeot 207 en daarna heb ik nog 2 jaar een Daihatsu Trevis gereden , maar nu na 9 jaar ben ik weer terug met een zwarte Suzuki Swift uit 2007.

[Image: KrpvaJM.png]

Specificaties:

- Suzuki Swift 1.3 uit 2007
- Lederen SSS interieur
- Lederen SSS sportstuur
- SSS voorbumper
- Achterspoiler
- Geblindeerde achterramen 20%

Plannen:
Mijn doel voor "Stage 1" is om hem OEM-achtig te maken alsof het een soort van sportieve uitvoering was die je zo bij de dealer kon halen
- Eibach Pro Kit verlaging
- Suzuki Swift Sport sideskirts
- Achterskirt (eigenlijk zou ik voor een SSS achterbumper moeten gaan, maar dat vind ik teveel 'gedoe' Wink )
- Sportievere uitlaat
- Andere type velgen
- "Anti krasjes" poetsbeurt

En de meeste onderdelen zijn dus ook in huis Wink:

Eibach Pro Kit
Zal ongeveer tussen de 25mm en 30mm verlagen, gekozen voor "Comfort before style"
[Image: YG95TdBl.jpg]

Achterskirt
Ouderwets glasvezel skirt van Carcept
[Image: 9KjCjmql.jpg]
[Image: fvnGswpm.jpg]

Sideskirts
[Image: JsS5RQul.jpg]

Uitlaat
100mm Ø RVS Uitlaat van Ulter
[Image: CjYkTufl.jpg]

Nu even kijken wanneer we het gaan inplannen om de Swift in één keer te laten verbouwen.
Zal hopelijk ergens in Oktober worden, in ieder geval voor de kerst Smile
Reply

#85
Welkom terug. sss achterbumper moet kunnen toch. zie je op tegen de verlichting? de uitlaat zal niet zo een probleem zijn. concept S verkoopt het waarschijnlijk wel allemaal.
39



Reply

#86
(13-09-2018, 13:20)Tomswiftswiftswift Wrote: Welkom terug. sss achterbumper moet kunnen toch. zie je op tegen de verlichting? de uitlaat zal niet zo een probleem zijn. concept S verkoopt het waarschijnlijk wel allemaal.

Jazeker goed mogelijk, maar qua hoeveelheid werk en budget niet voor gekozen, Zou dan inderdaad een sss achterbumper kunnen bestellen, PDC en verlichting overzetten en dan nog een custom duplex uitlaat eronder laten maken, of (single exhaust diffuser uit maleisië(?) laten komen die het middelste uitlaatgedeelte vervangt voor 1 opening rechts waar de normale uitlaat door past).

Al met al "te veel gedoe" Wink en voor de "makkelijke en goedkopere" manier gekozen met een achterskirt die dan de achterkant ook net wat meer body geeft.
Reply

#87
Welkom terug, ik was toen zo gek van die BSA Jack's die er onder de MK4 zaten. Grappig om te zien dat het stylingvirus nooit echt weggaat 42
Reply

#88
(14-09-2018, 07:25)Mafkikker Wrote: Welkom terug, ik was toen zo gek van die BSA Jack's die er onder de MK4 zaten. Grappig om te zien dat het stylingvirus nooit echt weggaat 42

Hahaha tja, afgelopen jaren er ook mee gestopt; trouwen, kids, hypotheek, verbouwen etc.. maar daarna ga je toch weer bedenken wat je eigenlijk leuk vind om te doen als hobby Wink
Reply

#89
Update:

Ik heb net de Swift afgeleverd om alles in één keer te laten doen.
Nu gewoon wachten totdat die klaar is (zal waarschijnlijk wel een week duren, wordt tussendoor gedaan en ik heb geen haast)

En gewoon een leenauto gekregen dus helemaal goed Wink
[Image: s0xVaFzl.jpg]
Reply

#90
En hij is terug! Biggrin
(Even snel een paar foto's gemaakt)

[Image: 5LEvhuAl.jpg]
[Image: ok7egKVl.jpg]
[Image: JLz3g80l.jpg]
[Image: bSfpei6l.jpg]
[Image: 3cJq2ZIl.jpg]

En voor de geïnteresseerden nog een korte review:
En ik ben erg blij verrast over de Eibach veren en de RVS Ulter uitlaat

Het is de eerste keer dat ik ervaring heb met Eibach (vorige keren Apex) maar de Eibach veren hebben echt een top combinatie qua comfort en rijeigenschappen. Voor de looks zou je misschien nog een halve centimeter willen zakken, maar je vergeet gewoon dat hij is verlaagd, het voelt gewoon op een natuurlijke manier sportief aan, zonder een stuiterbak te zijn, en zonder bang te zijn dat je alles kapot rijd bij de eerste de beste drempel.

En de Ulter uitlaat is gewoon lekker subtiel, stil bij stationair en sportieve roffel bij toeren maken.
Reply

#91
Staat er netjes bij zo!
Reply

#92
Ziet er prima uit zo! Heb je aan de voorkant nou ook nog iets?

En ook gewoon weer op dezelfde locatie foto's maken Idea
Reply

#93
(16-10-2018, 07:16)Mafkikker Wrote: Ziet er prima uit zo! Heb je aan de voorkant nou ook nog iets?
Aan de voorkant heb ik een Suzuki Swift Sport voorbumper (kreeg ik niet op de foto ivm tegenlicht)

(16-10-2018, 07:16)Mafkikker Wrote: En ook gewoon weer op dezelfde locatie foto's maken Idea
Alleen bovenop een andere parkeergarage deze keer Tongue

Oh ik had er toch nog eentje waar de voorkant er ook een beetje op staat voor totaalplaatje
[Image: CLo5hqMl.jpg]
[Image: SpijkerAvatar.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.