.: Spijker :.
#61
Ziet er goed uit h
Reply

#62
Netjes! Ik vind die velgen echt mooi staan onder jouw swift. Biggrin
Reply

#63
Die lichte velgen staan super onder je wagen man. Staan beter als dat mijn eigen velgen zouden staan onder jouw auto. Buitenkantje ongeveer klaar nou?
Reply

#64
ik blijf dit toch
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#65
wow die 16inchers zijn .... stoerrr!
Reply

#66
Die velgen zien er zeker netjes uit op je wagen 39
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

#67
Mafkikker Wrote:Buitenkantje ongeveer klaar nou?
Ik ben aardig tevreden hoe hij nu is alleen nog de zijspiegels in kleur spuiten en dan zal er weinig aan de buitenkant gedaan worden,
........denk ik............misschien een klein beetje.....Wink
Interieur moet nu ook een keer aan de beurt zijn, maar ik ga eerst genieten van de wegligging van de 16" 42Biggrin
[Image: SpijkerAvatar.gif]
Reply

#68
staat nog best dik man Smile

goed bezig!!!!


Reply

#69
Ben wel benieuwd wat je plannen voor interieur dan zijn......
***Swiffer Chick***
[Image: gielske.jpg]
http://www.gielskesridezzz.tk
Reply

#70
Damn, die velgen staan hem goed!

[quote=VR]
ik blijf dit toch
Cupra Born Copper Edition '21 (daily)
Volkswagen Golf GTI Edition 35 '11 (family)
Suzuki Ignis Sport 1.5 '03 (hobby/trackday)
Reply

#71
Ziet er goed uit die velgen (en auto blijft strak hoor)

(volgens mij heb ik je een keer zien rijden (paar weken terug), ik was vanaf de A16 richting Bergschenhoek aan het rijden)) Kan dat?
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#72
Thieuke Wrote:(volgens mij heb ik je een keer zien rijden (paar weken terug), ik was vanaf de A16 richting Bergschenhoek aan het rijden)) Kan dat?
Ja dat zou wel kunnen, denk ik, ben de afgelopen weken vaak in die regio geweest om huisjes te bezichtigen met mn vriendin.
Maar ik heb je niet gespot helaas, ik kijk meestal wel uit naar forum swiftjes Wink
[Image: SpijkerAvatar.gif]
Reply

#73
Spijker Wrote:Ik ben aardig tevreden hoe hij nu is alleen nog de zijspiegels in kleur spuiten en dan zal er weinig aan de buitenkant gedaan worden,
........denk ik............misschien een klein beetje.....Wink
Interieur moet nu ook een keer aan de beurt zijn, maar ik ga eerst genieten van de wegligging van de 16" 42Biggrin

Velgen staan erg stoer man. En inderdaad, ondanks zijn eenvoud, uniek in zijn soort, echt mooi 39


Misschien nog zwarte B en C stijlen??? Tongue
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#74
Spijker Wrote:
Thieuke Wrote:(volgens mij heb ik je een keer zien rijden (paar weken terug), ik was vanaf de A16 richting Bergschenhoek aan het rijden)) Kan dat?
Ja dat zou wel kunnen, denk ik, ben de afgelopen weken vaak in die regio geweest om huisjes te bezichtigen met mn vriendin.
Maar ik heb je niet gespot helaas, ik kijk meestal wel uit naar forum swiftjes Wink

Ik zat in een witte Mitsubishi Colt 1.5 GLX Executive uit 1989!!!
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#75
Nou, even een update van mijn kant, was weer een aardige tijd geleden Wink ,

Tegenwoordig woon ik samen in Dordrecht, waar we een appartement hebben gekocht, en heb ik een leaseauto van mn werk gekregen een Golf 5 TDI, om doordeweeks mee te rijden Biggrin

Hierdoor was er ook even niet meer zoveel geld vrij om aan mn Swift te besteden Wink
Maar de laatste tijd komen er toch steeds weer spullen bij voor de Swift.

Van BlueDevil heb ik zijn AutoPlastic-A ledlampen overgenomen, deze moeten er hopelijk voor Full Speed Rosmalen erin zitten:
[Image: 2063271_39_full.jpg]

Daarnaast heb ik een tijd geleden een replica saxo spoiler gekocht, deze is reeds gespoten en afgelopen week op mijn auto gemonteerd, helaas nog geen foto's er van Zzzz
[Image: 2063271_38_full.jpg]

En ook moest ik mijn sideskirts overnieuw laten spuiten want ik kwam een drempel (lees: berg) tegen, waar ik achteraf toch echt niet overheen kon Puzzled , resultaat: lakschade en een scheurtje van 2 cm in
[Image: SpijkerAvatar.gif]
Reply

#76
Ben benieuwd, kzie het zondagmorgen vroeg wel Wink
Of zaterdag als je je verveeld (lees pb op maniacs Wink)
Reply

#77
Nou ook voor mij is het een komen en gaan..

Want helaas ga ik mijn swift verkopen, niet omdat ik er echt vanaf wil, maar omdat het een 'verstandige' keus is, want ik heb sinds begin dit jaar een eigen IT bedrijf opgericht, en daarom word het nu een keer tijd om wat "representatievers" te gaan rijden omdat helaas niet iedereen een leuke auto kan waarderen Wink

Ik heb veel plezier gehad met mijn swift, en de swift gemaakt hoe hij nu is. en natuurlijk zou ik hem dan ook graag aan een liefhebber overdragen Biggrin

Hier kan je de advertentie vinden:
http://www.suzukiclubnederland.nl/forum/...?tid=19326

Mocht je interesse hebben of vragen en/of opmerkingen kan je die altijd stellen. 42
[Image: SpijkerAvatar.gif]
Reply

#78
Jammer dat ie weg gaat Tristan. Ik blijf het toch een fantastisch mooie auto vinden. Hopen dat ie een goed baasje krijgt. Wink

Succes met je bedrijf! 39
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#79
erg jammer vind het ook een mooie swift Wink

Wat doe je trouwens met die achterlichten ?
Reply

#80
Is zeker een hele nette swift! Jammer dat die moet wijken voor de mening van anderenTongue

Wat komt er voor in de plaats?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.