Prijskaartje (wat kost zo'n tuningprojectje...)
#41
Quote:Originally posted by aRandy
nie om lullig te doen maar vinden jullie dit wel zo slim om heir neer te zetten? het is bekend dat crimineeltjes tegenwoordig forums afspeuren naar leuke autotjes en als jij hier een beetje loopt te vertellen hoe en wat is dat voor hun natuurlijk wel heel handig om te bepalen of ze niet is een keertje bij je op visite komen stupid

trouwens, diezelfde boefjes lopen ook op automaxx, jappendag etc rond, dus daar zoeken ze zicht de auto's wel uit. Ze zien er zelfs al welke audio etc makkelijk te jatten is en welke moeilijk is ingebouwd.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#42
Van de Alto:

Aanschaf 200 euro
bodykit 150 euro (+ een stukje wat er nog aan vast zat Biggrin)
Velgen 150 euro (wielmoeren moet ik nog aanschaffen Tongue ).
luchtfilter + onderstuk van mdf Tongue niks.
nieuw achterlicht. 15 euro (ander zat onder de mos)

kortom. 515 euro Smile


Swift heb ik het nie over devil


Reply

#43
Auto: 4.750
Velgen + banden: 750
Einddemper: 100 geloof ik
Veerpootbrug: 35
SuzukiSport bumperspoilers: - 200
Spatbordverbreders: 100
Spuiten + nieuwe strepen: 500


Bij elkaar ongeveer 6035 euro. En dan nog het onderhoud...
Reply

#44
auto: 15.000 euro
velgen: 750 euro
audio: 150 (versterker uit faillisementspartij) + 180 euro (composet) + 200 (subwoofer) + 45 (bekabeling)
chromen strip op mijn achterklep: 30 euro 34
armsteuntje 135 euro! Tongue

totaal veel te veel! Wink

Oh en nog op te halen bij het postkantoor: 57 euro (condensator) 34
[Image: autootje.jpg]
Reply

#45
het schijnt trouwens momenteel steeds vaker voor te komen dat de hele auto mee wordt genomen en die wordt dan heel snel het land uitgereden een paar mnd terug was er hier in de buurt nog iemand die naar buite sprinte omdat het alarm van zijn showbak stond te galmen en toen ie buiten kwam probeerde de dief hem nog onder te rijden ook. Gelukkig had de auto een euvel met de bougiekabels wat vlak voor de grens opspeelde en de auto was geloof ik met alles erin onbeschadigd achtergelaten op de vluchtstrook. Als het een suzuki was geweest stond ie nu dus in Polen devil
Reply

#46
Quote:Originally posted by aRandy
het schijnt trouwens momenteel steeds vaker voor te komen dat de hele auto mee wordt genomen en die wordt dan heel snel het land uitgereden een paar mnd terug was er hier in de buurt nog iemand die naar buite sprinte omdat het alarm van zijn showbak stond te galmen en toen ie buiten kwam probeerde de dief hem nog onder te rijden ook. Gelukkig had de auto een euvel met de bougiekabels wat vlak voor de grens opspeelde en de auto was geloof ik met alles erin onbeschadigd achtergelaten op de vluchtstrook. Als het een suzuki was geweest stond ie nu dus in Polen devil

met andere woorden, haal 'snachts je rotor of je verdelerkap ofzo uit je auto en plaats er een wielklem op tegen afslepen.Tongue
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#47
das het voordeel van zon speelgoed alarm hij piept ook naars je bed Wink okal hoor je je sirene niet dan word je ... gewaarschuuwd. tuurlijk is zo alarm snel uitgeschakeld, maar dan heeft i al lang gepiept. dan gaat de honkbal knuppel mee naar beneden 42
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#48
je haalt de woorden uit mijn mond en als verkoper van deze speelGOED alrmpies heb ik ze zelf ook in m'n auto's zitten en op een dag mag ik in me paraplubak grabbelen Wink

[Image: knuppeltje.jpg]
Reply

#49
Die laatste foto45 Idea
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#50
wahahah ik zie het al voor me jer met zen slaapkop naar buiten met een honkbalknuppeldevil


Streetrides Member
Reply

#51
Met die honkbalknuppel begin je ook weinig als hij al in de auto zit met de deur op slot. En ik denk dat ik op het moment dat ik erachter kom dat er één in mn wagen zit, zo gruwleijk opgefokt ben, dat ik helemaal geen honkbalknuppel nodig heb37
Reply

#52
Ik slaap anders....
Ik hoef maar wat te horen, een deur ofzo...
Wegrijdende / aankomende auto....

En ik ben wakker...
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#53
Ik maak me er niet zo druk om.
Maar kan me voorstellen als je in de stad woont, er wel eens wat van je wagen gejat kan worden.
Reply

#54
Ook in Wijk verdwijnen er weleens spullen, dus Andel is niet zo ver weg meer. Ben ook mn radio en rijbewijs kwijtgeraakt bij mezelf voor de deur hoor. Alleen die mannen kwamen uit Almelo Puzzled
Reply

#55
auto 5500
gti blok 1800
bodykit met spuiten 2000
audio 400
velgen 700
wat klein spul rond de 400
Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
Reply

#56
aankoop auto 300,- euro

verbouwingen .veeel42
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#57
aankoop auto 400 euro dacht ik 42

toen de auto gemaakt de schade prijs nog onbekend ,uitgedeukt getroken gespoten .
andere achterbumper 250 euro
bosch sideskirts 175 euro ofzo
toen beken we de motor is en die wou niet starte stupid
injectors laten reinigen 60 euro ofzo
nieuwe startmotor 150 euro
bosch accu 40 euro
bosch bouchies 20 euro
bouchiekabels gekocht van Arandy 82 euro
racegaas 40 euro stupid kost die bende duur
nieuwe remschijven achter Puzzled prijs vergeten
remcilinder gemaakt 10 euro ofzo maar een hoop gezeik als je niet weet hoe Zzzz
deur van sloop hele nete 70 euro
achterscherm sloop 50 euro
japstyle demper 100 euro moet er nog onder komen
pookknop 20 euro
velgen 350 euro
dorpels gekocht van puppetmaster 50 euro ofzo


prijs tot nu toe 1867 euro
maar ik moet me werkgever nog betalen voor het spuiten van me auto en ongeveer wat ik alemaal aan materiaal gebruikt heb daar . dus dat komt er nog bij , en me auto wordt nu apk gekeurd en grootebeurt , uitlijnen

wat er standaard op zat toen ik het hulpelozen kindje kocht
34
csc uitlaat van voor naar achter
openluchtfilter
luchthapper motorkap
onderlip onder voorbumper
stc stickers Tongue
verlaagd
13 inch chroome velgen
traanplaat matten
verpeste binnedeurbekleding
hij was al is helemaal in de kleur gifgroen gespoten
en interieur ook beetje meegespoten 34 maar niet mijn styl komt nog verandering in Tongue
Reply

#58
Wat je allemaal uitgegeven hebt aan je Suz is leuk,maar ben meer benieuwd naar de schulden van de mensen die lekker met hun Suzie bezig zijn. 37 39 Wink
Link naar mijn oude liefde!
http://www.cardomain.com/ride/311033
Reply

#59
Quote:Originally posted by Dr.Insane
Wat je allemaal uitgegeven hebt aan je Suz is leuk,maar ben meer benieuwd naar de schulden van de mensen die lekker met hun Suzie bezig zijn. 37 39 Wink

Euh... nul eigenlijk. Tja... hobbies kosten geld en geld moet je sparen. Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#60
Aankoop verbouwen tunen enz enz schat rond de 2500 euro totaal hahahahahahaIdea
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.