Green Venom = Back CAR IS DEAD!! (Nieuwe AMP!)
#41
wat ga je nu doen dan? en met de motorkap?
Reply

#42
Ja, swiffer is helemaal dood!

Ik kwam door een simpel dingetje als koelvloeistof lekken achter zo veel, dat ik dat niet meer wil repareren enz..

De waterpomp is kapot, distririem, koppeling moet binnen kort ook, zuigerveren, velgen, banden enz enz enz.

Motorkap gaat ook weg voor een paar tientjes.
Het is niet anders, natuurlijk komt er een andere swift, alleen zal daar niet zo veel aan gebeuren en moet ie nieuwer zijn want al mijn geld is in die ouwe gaan zitten en dat is echt niet tof...
Swift was niet meer... R.I.P. Unhappy
Nu Nissan 100NX 1.6 -> omgebouwd naar 2.0 GTI
Reply

#43
Mmm... bagger kerel. Thumbsdown
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#44
zow man Thumbsdown

dan sta je niet te lachen...

veel succes met het vinden van een nieuwe.
[Image: swiftdraai1.gif]

Driver: Sebastiaan Age: 27 Car: Suzuki Swift MK3 1.3 GTi Color: Black Metallic Current Status:5 mods so far
Reply

#45
Zeer kut!!! maar waarom niet de spulletjes overzetten op de eventuele nieuwe Swift?, je hebt er veel werk en geld ingestopt.
Reply

#46
Klopt, er is veel tijd in gegaan en veel geld, maar ik heb het gewoon helemaal gehad ffies. Ik wil nu een GTI-tje die er gewoon top uit ziet en waar ik ff niets aan hoef te doen en waar ik gewoon lekker in kan rijden.

Na zoveel tegenslagen zie ik het gewoon niet meer zitten om in een andere auto nog eens zo veel geld te pompen...
Swift was niet meer... R.I.P. Unhappy
Nu Nissan 100NX 1.6 -> omgebouwd naar 2.0 GTI
Reply

#47
zonde van je motorkap man, echt zonde!! eerlijk gezegd zou ik die motorkap toch echt ff houden en apart zetten voor als je weer wat wil gaan doen! je krijgt echt spijt!
Reply

#48
Ja, dat wil ik denk ik ook gaan doen, ik weet het nog niet precies...

De rvs custom uitlaat gaat er wel uit, de einddempers gaan er af, eentje hou ik en de ander gaat .....?

En ik moet nog gewoon ff mijn gedachten er over laten gaan, het is allemaal vrij snel gegaan, maar 1 ding staat vast: Ik MOET een ander hebben!
Swift was niet meer... R.I.P. Unhappy
Nu Nissan 100NX 1.6 -> omgebouwd naar 2.0 GTI
Reply

#49
Tja, ik heb nog een mooie, but do you have the $$ ? Wink
Reply

#50
Within a very short time... (I HOPE SO!!!) 42 Zzzz
Swift was niet meer... R.I.P. Unhappy
Nu Nissan 100NX 1.6 -> omgebouwd naar 2.0 GTI
Reply

#51
Alle onderdelen van deze swiffer zijn te koop behalve audio install.

En voordat ik er vragen over krijg, de uitlaat wordt verkocht ZONDER einddempers...
Swift was niet meer... R.I.P. Unhappy
Nu Nissan 100NX 1.6 -> omgebouwd naar 2.0 GTI
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.