turboblokkie.... onderdelenverkoop
nee kijk maar slang loopt achter het spruitstuk langs devil Wink
Reply

37
Reply

dit is echt super TongueTongue
Reply

heb echt respect voor je dat je dat kan hoor zeker met die tellerbak
in zo'n project gaat echt een hoop tijd geld en stress inzitten dat zie ik al bij mijn project
ben echt benieuwd hoe het gaat lopen als me autotje af is kom ik is kijken waar in spijk woon je eigenlijk?maaswijk toch?
Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
Reply

is idd veel werk...

heb vandaag mn blokkie opgehaald van het o-ringen en vlakken Biggrin

morgen bij tcc mn koppeling, act race versie

nieuwe zuigers zijn binnen en ziet er naar uit dat nu mn compressie wel goed uitkomt, straks weer ff uitliteren en narekenen...

en heb autoplastica lampjes besteld....

wel weer ff genoeg voor deze maand....42
Reply

blok zit in elkaar, zo goed als... compressie ok, foto's volgen morgen....Wink
Reply

Lekker hoor. Al een idee wanneer het blok in je auto wordt gehangen?
Geen Suzuki meer.
Reply

binnen een week Biggrin maar dan in de achterbak, auto verhuist naar een garage, daar ga ik het uitlaatsysteem/intercooler passend maken op de bodykit, reken op 2 maanden voordat de auto daadwerkelijk gaat rijden....
Reply

Das goed nieuws39 Al proefgedraaid? Neem aan van nietTongue Moet wel aardig geduld hebben dan nog42
Reply

Drewl fotos 39
Reply

gaaf sebas. hopelijk gaat alles nu vlotten. Tis altijd leuk om ff te gaan karren emt je ouwe vertrouwde bakkie Biggrin


Reply

Quote:Originally posted by sebaszz
binnen een week Biggrin maar dan in de achterbak, auto verhuist naar een garage, daar ga ik het uitlaatsysteem/intercooler passend maken op de bodykit, reken op 2 maanden voordat de auto daadwerkelijk gaat rijden....

ok man gaat goeie kant op, kan niet wachten om het te zien van een swift met motor achterin Tongue
swift niet meer
mx3 niet meer
nu 323 f
Reply

In de achterbak? :o
Het past niet voorin dus leggen we het ff achterin 34
Damn, jouw project loopt alsof je het al 10x gedaan hebt, ik ben erg benieuwd :o
Reply

hierbij de beloofde foto's:

kleuren zijn soms een beetje vertekend, iig is het onderblok met act koppeling te zien, o-ringen, gepolijste zuigers, vervolgens het blok met de hele mikmak, binnenkort de turbo eraan hangen maar die wordt ook nog ff opgeknapt.... deze is echter wel tijdelijk...42



[Image: 483184_151_full.jpg]

[Image: 483184_153_full.jpg]

[Image: 483184_154_full.jpg]

[Image: 483184_155_full.jpg]

[Image: 483184_156_full.jpg]

[Image: 483184_158_full.jpg]

[Image: 483184_161_full.jpg]

[Image: 483184_160_full.jpg]
Reply

Damn dr is er daar een goed bezig geweest zeg45 45 Ziet er echt goed uitDrewl Drewl
Reply

puke echt nice 39 39 39 39

:o en succes hoop dat alles verder ook goed gaat 39
Reply

Damnit! Unhappy

...M'n hele toetsenbord ondergekwijld Drewl

45
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

wtf echt heeel vet
swift niet meer
mx3 niet meer
nu 323 f
Reply

WOOOOW das netjes gedaan ga zo door Drewl
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

goed weer wat nieuwe spullen besteld,

oude setup gaat de deur uit.

er komt een nieuwe turbo voor terug en wel een hele speciale, the turbo expert jardamuth a.k.a jess tremblay van turbine tech uit canada rijd hier zelf ook mee, dit is de beste turbo die er te verkrijgen is op dit moment voor een g13b. Gaat om de ihi vf38 titanium, ball bearing, twin scroll. klinkt indrukkend maar destemeer zijn de prestaties. Grootste voordeel van deze turbo is dat ie verschrikkelijk snel opspoelt en dus druk opbouwd. zelf een compressor zal het lastig hebben om dit te evenaren. Nadeel echter van deze is dat er een speciaal spruitstuk voor gemaakt moet worden omdat ie twee inlaatkanalen heeft voor de uitlaatgassen. Er komt een speciaal 4-2-2 spruitstuk op, dit spruitstuk zal net als de downpipe worden voorzien van keramieke coating wat eigenlijk alleen bij nasa wordt toegepast. Voordeel van deze coating is dat de ... zo hoog mogelijk blijft omdat de warmte binnen het spruitstuk wordt gehouden hiermee stimuleer je de uitlaatgassnelheid. waarop de turbo dus weer sneller opspoelt. Ook in hogere toerentallen zal de turbo hogere druk draaien. Vermogen is niet het belangrijkste wat omhoog gaat maar voornamelijk het turbogat wat zo goed als verdwijnt. Om de gecomprimeerde lucht te koelen is er ook een grotere intercooler onderweg uit amerika die groot genoeg is om de fibersport voorbumper te vullen Wink

hieronder wat pics:

[Image: tallic2.jpg]

[Image: tallic3.jpg]

[Image: 90_12_sb.JPG]

[Image: 21_12_s.JPG]

zoiets wordt het:

[Image: ELM_coated.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.