turboblokkie.... onderdelenverkoop
#61
Tering hé.
Lekker bezig hoor39 en ik hoop dat het allemaal lukt. Volgens mij heeft nog niemand het zo precies gedaan als jij (correct me if i'm wrong).
Hoeveel PK wil je er uit halen dan? 300+ ofsow45 39 37
Houd ons maar goed op de hoogte!! Enne..........wij willen ook foto's zien!45
Succes verder.

Greetz Mark
....Drivin' the Rival....
Reply

#62
Quote:Originally posted by sebaszz
update:
onderblok zit voor groot deel in elkaar
-drijfstangen uitgewogen zat nog aardig wat verschil in (2 gram) vervolgens allemaal bijgewerkt zitten allemaal op een tiende gram nauwkeurig
- zuigers uitgewogen zitten nu 2 tiende verschil van elkaar, moeten nog bijgewerkt worden alleen dit doe ik pas na uitliteren denk dat dat gewicht gerelateerd is aan de inhoud omdat ze van te voren al zijn uitgewogen naar mijn idee door het bewerken zit er een verschil in dus... uitliteren zal het bewijs leveren dit doe ik dit weekend
- kop bijna klaar, kleppen worden nu onder 2 hoeken geslepen voor een betere flow (30,45) net als de klepzittingen, klepgeleiders van de uitlaat hebbben teveel speling worden ook vervangen, zeker omdat ze maar een opp. hebben van 1 mm is belangrijk dat er niet teveel speling inzit...
-koppeling van tilton past niet, moet alternatief voor komen...
- alle motoronderdelen gespoten...

foto´s volgen einde van het weekend...

dashboard ligt ook uit elkaar, digitale meter voor digitale oliedruk en olietemp, boost,accuspanning, toerental en digitale watertemp. ingebouwd in dashboard, heel het dasboard verzaagd en banen voor signalen en spanningen omgeleid, wacht nog op de wideband lambda die komt er dan ook in....

Bas gaat losjes37
Suzuki Swift MK1 GTi 1988
Reply

#63
jua echt vet wat je alemaal aan het bouwen bent 45 39
Reply

#64
Ik krijg ineens zin om nieuwe foto's te zien **HINT!!**
Suzuki Swift 1.0 GA Mk1
Op zoek naar:
- Bumpers ( GTi )
- Lichtmetaal ( 14\" )
- Verlagingsveren ( max. 40mm )
- Open luchtfilter ( liefste carb, mag universeel )
Heb je iets voor me, stuur een PB!!!
Reply

#65
bedankt voor de reacties... doel is 190whp maarja dat ie lekker loopt vind ik ook belangrijk... hieronder wat fotootjes

[Image: 483184_127_full.jpg]

[Image: 483184_128_full.jpg]

[Image: 483184_129_full.jpg]

[Image: 483184_130_full.jpg]

[Image: 483184_131_full.jpg]

Reply

#66
Kijk, dat zijn de betere foto's 45

Succes ermee! 39
[Image: stc-sig.jpg]
Reply

#67
Ziet er allemaal erg netjes uit!!!39Wink
Reply

#68
mooi steuntje voor je motor hebbie daar 39

ken ik dat niet ff lenen voor me turbo blok als je ermee klaar ben 42
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#69
tuurlijk Wink
Reply

#70
top 39

buigbaar stukkie uitlaat was zeker te duur??
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#71
Quote:Originally posted by nox6
top 39

buigbaar stukkie uitlaat was zeker te duur??

ja vond het flexibel deel nogal prijzig... zeker voor wat je krijgt....bekijk nog ff andere opties iig bedankt 39
Reply

#72
vond zelf te duur, maar goed beter duur als niet te koop Tongue

als ik nog eens wat over hou dan hoor je me
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#73
goed weer update:

weer flink wat veranderd:

ondertussen een nieuwe koppeling besteld aangezien de vorige een verkeerde price-as diameter had... nu besteld via tcc, act heeft zijn koppeling flink in prijs verhoogd Unhappy betaal nu voor een raceplaat met drukgroep 450 euro stupid maarja je moet wat...

druk bezig geweest met de finishing touch op de uitlaat poorten, daarna verschillende manieren blok uitgeliterd te hebben en heel wat rekenwerkZzzz blijkt dat de zuigers verkeerd zijn Unhappy kom op een totale inhoud van 58cc (16cc zuigeruitsparing, 5cc dekhoogte, 31cc verbrandingskamer, 4cc koppakking gecomprimeerd) dan kom je op een cr 6.56!! gebaseerd op 75mm boring en 75.5mm slag, deze zou eigenlijk tussen 45-48cc moeten liggen... veels te grote inhoud dus... zuigers worden nu omgeruilt zoals het er nu naar uit ziet... maarja kost allemaal weer tijd... zou eigenlijk vandaag het onderblok laten vlakken (dus heel het onderblok weer uit elkaar) en vervolgens laten o-ringen... aangezien er nogal wat stress op onze koppakkingen staat aangezien wij een open dek blok hebben, blok guard is op zich niet nodig, o-ringen volstaat met een 6thou (engelse maat) rondom de vuurring zonder "receiver groove" dus een enkele groef...

ondertussen paar autocad tekeningen maken van een frame voor het versterken van de hoofdlagerkappen, zodat ook hier minder stress op komt, dat kan ik vervolgens doorsturen naar een kennis die het met computer uitslijpt Biggrin

nu heb ik wel meer tijd om mn uitlaatsysteem perfect en passend voor de fibersport achterbumper te maken, m'n laatste klep om de uitlaatdruk te regelen ligt ergens op de snelweg devil daarnaast moet het dashboard project nog verder...

foto's moet ik nog van de camera halen...
Reply

#74
Quote:Originally posted by sebaszz

...foto's moet ik nog van de camera halen...

Wij willen NU foto's zien45 42
Goed bezig en erg klote van die zuigers man!
Iig veel succes met het verdere verloop van dit zeer mooie project.

Greetz Mark
....Drivin' the Rival....
Reply

#75
Quote:Originally posted by SpeedSwiftMar
Quote:Originally posted by sebaszz

...foto's moet ik nog van de camera halen...

Wij willen NU foto's zien45 42

je lijkt me ouders wel die willen alleen in plaatst van foto's resultaten zien, terwijl ik er de laatste weken 5 dagen, 8 uur mee bezig ben alleen door de tegenslagen en precisiewerk schiet het niet op....leveranciers die niet meewerken...Unhappy
Reply

#76
loopt niet echt lekker dus he sebas??... b eetjuh jammer.
Wat 1 klein reken foutjuh al niet teweeg kan brengen..

Kom je nou nit in de probs dan met n grotere inhoud dan je d8??
dat je nog meer er op moet aanpassen?
gr Cotjuh

Volvo 4 Life
[Image: onder.JPG]

Cotjuh zijn home page
Reply

#77
gaat prima hoor 42

alleen niet zo snel als ik wil....Tongue heb geen rekenfout gemaakt... zijn verkeerde zuigers geleverd....Wink
Reply

#78
Balen is dat zegpuke Suc6 met wachten dan maar...Wink (Vervelend he wachten42)
Reply

#79
Wachten is het vervelendste wat er is, want dan is elke minuut te lang37
Succes met verdere vorderingen van je setupSmile


Streetrides Member
Reply

#80
Wat ik me nou afvraag is of je die turbo van mij nou gaat gebruiken of er een dikkere aanhangt.Want die geeft veelste weinig druk voor jou plannen volgens mij (+/- 8psi)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.