turboblokkie.... onderdelenverkoop
Hey! Koen en ik mogen nog een keertje knallen eh!
Reply

sebaszz Wrote:onderdelenverkoop staat nog even stil ivm met kopers voor complete auto....Wink

ik hoop echt dat ie in zijn geheel verkocht wordt. Het is zonde om m in onderdelen te zien gaan! En zou mooi zijn als ie in de club blijft.. kon ik maar dat geld ff gauw tevoorschijn toveren..

suc6 iig!
Reply

sebaszz Wrote:onderdelenverkoop staat nog even stil ivm met kopers voor complete auto....Wink

Hoop dat ie in
39
Reply

Ben eigenlijk wel erg benieuwd wat er nu met deze auto gaat gebeuren. Heb je al potenti
....Drivin' the Rival....
Reply

kopers wel,

helaas had ik weer eens een pech weekend, kentekenbewijs is in beslag genomen ivm 2e keer teveel db dus opnieuw keuren rdw, daarbuiten is bij de laatste bakwissel tijdens testrijden motorkap opgeslagen, finaal afgewaaid... word nu beetje zat.. Unhappy
Reply

Jammer man, erg jammer. Unhappy
Succes met de verkoop!
Reply

Damn! Zeker ook bij de controle vrijdag in Spijk? Ken nog een paar die het ook mochten inleveren....Thumbsdown

Grtz Ramon
Reply

Balen zeg..van de schade en het groene papiertje

Is het niet een optie om em alsnog in geheel te verkopen aangezien je alles in onderdelen wil verpatsen...

Je hebt kopers zeg je?
39
Reply

Het zit je blijkbaar niet echt mee met de wagen Unhappy
Zonde dat hij in onderdelen weggaat, maar is wel te begrijpen.

Ik wacht nog wel op een filmpje Wink
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

En een dyno run?

Waar zijn de harde cijfers devil
39
Reply

Is de auto nou al weg in onderdelen ?????? of geheel ???
Reply

idd ben ook wel benieuwd , en als die in onderdelen gaat , heb ik misschien wel belang bij turbo spul
swift 1.3 gl 8v mk3 02-2008--->.....

swift 1,3 gti 16v mk2 crossauto 04-2008--->.....
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.