Ramen beslaan direct
#1
Hallo

Heb een irri probleempje iedere keer beslaan de ramen van mijn swift.
En ik bedoel niet een btje als je terug komt van sporten ofzo maar echt extreem snel en veel. Ook al zit er niemand in die warmte "afgeeft" Volgens mij zit er vocht in een filter ofzo maar waar moet ik zoeken??
De 1e en 2e stand van de waaiers doen het ook niet iemand een idee waar dit aan kan liggen??

b.v.d.
Na al die jaren de GTi in de verkoop, tijd voor wat anders
Reply

#2
ja IK KEN HET PROBLEEM bij mij beslaan me ruiten ook heel snel maar bij mij komt het omdat me vooruit lekt voor me achteruit kijk spiegel
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#3
verwarming kapot?
Reply

#4
Het snel beslaan van je ruiten duidt inderdaad op lekkage ergens. Beruchte plekken zijn het voorraam (dakrand rot of onderkant rot) en aan de linkerkant van je pedalen. Ik zou daar eens even hier en daar de bodembekleding omhoog trekken en zien wat je tegen komt.

Succes.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#5
luchcirculatie op de juiste stand staan? Hij moet lucht van buiten aantrekken en niet alles in de auto blijven circuleren. Smile
[Image: blackkeyssig.jpg]
Reply

#6
Ik heb bij m'n gs gehad dat de slurf van de aanjager naar de rest van het ventilatiesysteem los zat en er dus veel te weinig lucht uit de roosters kwam.
Reply

#7
Ik had bij mijn eerste Swift ook dat alles gelijk ging beslaan. De oorzaak was in dat geval gaten in de bodem, waardoor er continu vocht naar binnen kwam.

Moest echt de kachel altijd aan hebben en raampje open.
Reply

#8
Zou idd eerst kijken of de ventilator op de recirculatie stand staat, dat is het meest logische.
ALs dat zo is, zet hem terug op open circulatie. Dan komt er ook verse lucht van buiten naar binnen.
Quote:De naald van de toerenteller klimt en nadert de 6000 toeren. Hoewel je gevoel en gehoor zegt 'hier houdt het op' weet je dat je hier met een VTEC te doen hebt. Blijven vloeren dus...
Reply

#9
Quote:Moest echt de kachel altijd aan hebben en raampje open
Ja dat heb ik dus ook stupid

De verwarming doet het wel alleen de eerste 2 standen van de ventilatie niet.
De circulatie staat ook goed, en er komt genoeg lucht uit het ventilatiesysteem.
Raam is in orde, dus dan maar ff de bekleding loshalen zien of er ergens vocht binnenkomt Cry
Na al die jaren de GTi in de verkoop, tijd voor wat anders
Reply

#10
Hoi Ben,

Ik had ook last van het beslaan van mijn ruiten en dit kwam omdat het bij mijn achterklep lekte.
Je ziet zo of het daar lekt, als je ff bij je reservewiel kijkt.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.