Swift zelf spuiten (Foto's nu hij klaar is op pagina 5)
#41
Nouw foto's van hoe het er vanochtend uit zag wandt heb vandaag de hele auto met 800 geschuurt en di eis nu dus helemaal dof en mooi glad.
Morgen komt eindelijk de kleur er op dan ga ik de foto's meteen hier neer zetten
foto's
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#42
Nou succes Smile
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Reply

#43
ahhaha nou j ebent niet de eenigste die benieuwt is ik zelf ook :p
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#44
Foto's toen hij nog in de spuitbox stond helemaal gespoten goed gelukt in de kleur diamand zwart Biggrin

Morgen komen de rest van de foto's als hij in elkaar zit Biggrin

Klik
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#45
Ziet er idd goed uit op de foto ! Smile
Reply

#46
Dat ziet er heel goed uit kerel!!!! 45 39
And sorry officer, I was not speeding......... I was qualifying Biggrin
Reply

#47
so wtf Smile Smile Smile :o :o

Op de foto is die smoel van die wagen echt gaaf man, ziet er goed uit hoor. Nu nog effe wachten op foto's bij daglicht (geeft net effe een ander effect, (ander licht))
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#48
Hier zijn de foto's nu de auto klaar is Biggrin alleen het mindere waar we vandaag achter kwamen waren dat er op de moterkap kleine pitjes op me moterkap zitten wat niet gedakt ff en dat me voor bumper een paar zakkers heeft.
iemand een idee wat ik aan die zakkers kan doen opschuren en dan opnieuw in de blanke of heel de bumper opnieuw spuiten

FOto's Klik
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#49
Ziet er goed uit hoor !
Op de foto zie je er niks van, kleur is mooi iig en de auto ziet er stoer uit !

Jammer dat je niet wat HQ foto's hebt, deze zijn een beetje korrelig.


En wat is nou het totale tijd en kostenplaatje als ik vragen mag ?
Reply

#50
Kosten spuiten 460 euro en losse schuur spullen enzo ben ik 75 euro voor kwijt geweest en spuit box was gratis
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#51
meesterlijk!

kun je dat ook met een oranje parelmoer achtige lak? dan ben ik graag je klant!
Reply

#52
die zakkers zijn weg te halen, als ze alleen in je blanke lak zitten.


mijn spuiter heeft er ook een paar weg gehaald. ik d8 met korrel 4000 waterproof heel nat vorzichtig schuren. op poetsen met kommandant 4 met water erbij. bij mij zie je er niks mee rvan
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#53
45 45

Ziet d'r heel mooi uit man! Nu nog het geheel wat dichter naar het asfalt toe brengen Smile 39
Reply

#54
Mooie kleur, al zijn de foto's niet echt scherp...
Reply

#55
ziet er goed uit moet inderdaad wel ff wat lager39 Biggrin
Reply

#56
ik ga ff een beter cam regelen Tongue ik wordt zelf een beetje ierie van deze cam en die zakkers zitten in derdaad in de blanke lak maar ik denk dat ik de zakkers er gewoon uit schuur en dan de hele bumper opnieuw in de blanke lak zet Biggrin

en verlagen komt nog en ook nog nieuwe velgen Biggrin
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#57
nice ik heb een vraagje aan je over die voorbumper komt die van stylingstuf af>?
en past die gewoon goed zonder al te veel werk eraan?
Reply

#58
Nee voorbumper komt van loonytunes af in duitsland en die past echt perfect alles zit op ze plaats is niks scheefs aan alleen je moet hem wel goed schuren voor het spuiten en das een beste klus
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#59
Van wat je op de foto's kan zien ziet het er goed uit hoor!39

Kleur is toch gewoon zwart, of lijkt dat maar op de foto's?


Suc6 met je voorbumperWink
Reply

#60
als je dichtbij gaat is het geen zwart dan is het diamand zwart heel anders als standaard zwart
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.