Swift zelf spuiten (Foto's nu hij klaar is op pagina 5)
#21
Tongue IK huur spuit kabine is amsterdam wandt stof in me lak is ... minder mooi
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#22
NOuw ben lekker bezig geweest met die verv Biggrin en waar ik achter ben gekomen dat dat spuit pistool van mij niks was dus ik naar de winke l geweest heb ik een nieuwe gehaalt was iets duurder 100 euro.
EN toen ben ik lekker doorgegaan met spuiten en heb hiervoor een helm genomen omdat deze rond is kan je deze moeilijk spuiten maar ging gewoon helemaal goed. ik heb hier foto's van de helm zonder blanke lak Foto 1 Foto2
En daar kwam ik er dus redleijk achter dat als je ene witte helm heb met zwarte stikkers en ik te luiw was om de stikkers er af te halen en te gronden dat de zwarte stikkers er door heen komen.
Daarna heb ik blanke lak gespoten met een eind ruzultaat EInd ik moet er wel bij zeggen ik ben met een doek onder tegen de helm aangekomen vandaar die witte krassen.
Op deze manier ga ik dus me hele auto spuiten en denk dat wel goed komt.
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#23
39 45 39 45 39

Mooie kleur!! Mooi blauw is niet lelijk!! Biggrin

Succes met je Swift spuiten en laat het resultaat zien!!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#24
Ziet er goed uit....39
Ben benieuwd...
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#25
Ziet er idd goed uitBiggrin39

Idd erg mooie kleurDrewl
Reply

#26
Quote:Originally posted by eagle
Tongue IK huur spuit kabine is amsterdam wandt stof in me lak is ... minder mooi


Toch niet bij heineoord he ?! Thumbsdown
Reply

#27
NEe ik ga het hier doen Klik alleen ik zit met een probleem ben ik net aangekomen en dat is als ik me auto op de aanhanger heb waar ik dan een auto met trek haak vandaan ga toveren :S beetje vergeten dat vaders zijn auto dat niet heeft :S.
Is er niet toevallig iemand die over 2 weken voor mij een aanhanger naar adam wil rijden (tegen betallig vink geen probleem).
Hoop dat er iemand is die dat wil en zo niet dan moet ik ff een oplossing fixen.
Ik dacht dak alles geregeld hat maar bedacht me dit net pas.
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#28
Sjow die toko is bij in de buurt, wist ik niet!
Reply

#29
Ik heb eindelijk een toko in lelystad gevonden en ik ga deze weke me bodem maken en dan promuren en schuren en vervolgens eerst al me deuren van binne goed spuiten en goed late drogen en dan de hele buite kant in 1 keer spuiten
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#30
Ik ben vandaag begonne met plamuren wandt voorige weke is me hele bodem hard gemaakt en ge tectyleerd.
Ik heb van het plamuren wat foto's Klik
Ik ga deze week de deure en achterklep en bumpers 1 voor 1 plamuren en schuren en als dat allemaal klaar is ga ik als het lekker hard regent gewoon met 1600 schuur papier buiten staan te schuren zodat het heel ligjes opgeschuurd wordt.
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#31
ik ben benieuwd naar het eiundresultaat. ik weet nog van mijn auto dat er deukjes zijn geplamuurt waar ik het bestana iet van af wist !!

en de overgang redischblue / plamuur was nergens te zien, het was plamuur, oude greondlak, lak

[Image: 06.jpg]
[Image: 07.jpg]

[Image: 09.jpg]
[Image: 10.jpg]

de deur had aardig wat plekjes

http://dreeke.crewserver.com/~jerryr/spu...ges/11.jpg[/img]
en na de primerlaag was er niks meer te zien.39

hij heef tme nog uitgelegt hoe hij de deukjes ontdekte. hij had ene schuurmachine op lucht, daarmee ging die heel mn deur doen. een plekje dat donkerder bleef als de rest was ene deukje.

daar heeft i toen plamuur op gesmeerd en weer schuren

de bumpers heeft i voorgespoten (spuitplamuur) met ene 2 componenten polyester plamuur. hierdoor heb ik geen last van zweten, en het is ene perfecte opvuller van gaatjes e.d.


heel veel succes [img]
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#32
Nouw ik ben weer een tijdje bezig geweest met het plamuren en schuren en ik bepaalde gedeeltes al gespoten omdat ik anders te veel werk heb in die spuit box.
de gedeeltes die ik al gespoten heb zijn de binnekanten van de deuren, de deur kozijnen. de binne kante van de achterklep en het achterklep kozijn, de plaats waar de skirts komen te zitten heb ik al gespoten.
Ik heb hiervan foto's Klik ik moet er wel bij zeggen dat ik ... voor de kleur zwart metaliec gekozen heb reden: parelmoer is gewoon niet te spuiten als je nog niet super veel ervaaring heb.
Waar ik trauns ook achter kwam was dat deuren echt zwaar ierietant zijn er zitten telkens van die hele kleine deukjes in.
Ik ga deze weken weer rustig verder met het schuren van de plamuren en de 2 dagen voor dat ik ga spuiten ga ik de auto volledig schuren met 1600 nat het neemt ff tijd in beslag maar het wordt er wel mooi glat van Biggrin.
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#33
je kan hem net zo goed met 800 of 1000 waterproof schuren... als je het goed nat houd wordt t net zo glad Wink
Reply

#34
Nouw laatste updates en morgen maak ik de laatste foto's ik heb nu alle dorbels en alle kiertjes en naatjes en rottige hoekjes alvast zelf gespoten is mooi geworden en me pa gaat nu vrijdag in de spuit box de hele auto in 1 keer spuiten het eenigste wat ik nog moet doen is de hele auto rustig gladschuren met waterproef schuurpapier en dan is hij klaar om gespoten te worden.
Alleen zit ik voor me zelf er nog wel mee wat moet ik gebruiken om af te plakken ? en is er ook tape die geen lijmreste achterlaat op je lak hier heb ik namelijk na deze weken hele slechte ervaaring mee. en waarmee moet ik de hele auto goed ontvetten ?
Mss dat iemand een andwoordt heeft op deze vroegen.
Ik zet morgen in ieder geval nieuwe foto's online
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#35
Voor het afplakken schilderstape gebruiken (gewoon bij een bouwmarkt te halen).
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#36
terpentine gebruiken of wasbenzine voor ontvetten
snowboardleraar in Tsjechi� tot eind maart.
[Image: swiftsig3.JPG]
Reply

#37
Quote:Originally posted by Haunting
terpentine gebruiken of wasbenzine voor ontvetten

die zou zeker niet gebruiken om te spuiten stupid die laten een hele vette waas na. je kan beter ff bij een automaterialen zaak speciale ontvetter voor t spuiten halen, of amoniak aanlengen met water
Reply

#38
vind beetje raar... je vader heeft ervaring met spuiten maar weet niet welke materialen die moet grbuiken voor spuiten (ontvetten en plamuren) dit zijn essentiele punten... voorbehandeling,materiaalgebruik,techniek maken het spuiten tot een succes...

misschien zie ik het verkeerd maar vind nogal rare vragen voor iemand die zelf zn eigen auto gaat spuiten de meeste reacties die je hier rkrijgt zijn niet op eigen ervaring gebaseerd, voor proffesioneel spuitwerk kan je vragen beter stellen aan een ervaren spuiter dan aan de nono's hier die willen scoren met postranking (karma werkt veel beter) of een keer wat gelezen hebben....

sorry maar zo zit het nou eenmaal...
Reply

#39
Quote:Originally posted by sebaszz
kan je vragen beter stellen aan een ervaren spuiter dan aan de nono's hier die willen scoren met postranking (karma werkt veel beter) of een keer wat gelezen hebben....

sorry maar zo zit het nou eenmaal...

ik weet niet op wie je doelt, maar wij spuiten zelf Wink
Reply

#40
Dat klopt en ik moet zegen bij speedy-wezep kunne ze zeer goed spuiten heb het resultaat gezien van wat hun doen.
En waarom ik het vroeg over het ontvetten de ontevetter die ik in de winkel koop en amoniac werken op somme stukjes niet en dat begon best te hindere naar een tijdje en wist ik dus ff geen oplossiing.
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.