meters op bv je a-stijl (hoe lezen die de info?)
#1
Hee,

subject zegt het al. er zijn allemaal mooie meters te koop, maar hoe leest zo een meter de info?
is dit zelf te installeren?
zoals oliedruk, motortemp, voltmeter etc etc
Reply

#2
Olie druk moet je zelf een olie druk sensor in je blok schroeven en tempratuur sensor meot je de sensor zelf ergens in draaien en volt meter kan je overal aansluit op spanning en ampere meter moet in serie met je accu.
De sensoren di eje zelf moet insteleren hebben een probleem ze passen niet in een suzuki daarvoor moet je verloop stukjes kopen met de schroefdraad R1/8DIN2999 deze kan je bij een beetje auto zaak wel kopen kosten 3 euro of zo wandt die standaard scroefdraad draaj je gewoon helemaal aan puin als je hem er in probeerd te proppen
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply

#3
Precies....
Ik heb een adapter in mijn olie-aftap-plug (3x woordwaarde Tongue) voor mijn temperatuur sensor en op de plek waar de normale sensor zit voor je oliedrukwaarschuwingslampje (4x woordwaarde Tongue) zit bij mij nu een dual drukdoosje waar ik het signaal voor de oliedruk af haal.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#4
dank voor de uitvoerige antwoorden
nu zie ik heel veel meters van 52mm, maar zijn ze er ook kleiner?
Reply

#5
45mm zijn ze er ook, maar dat is zeldzaam. Moet je anders even op het forum van de Subaru Club Nederland kijken. Daar gebruiken ze vaak 45mm meters. Reken overigens er wel op dat je de hoofdprijs betaald.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#6
ok, ik zal eens kijken
ik zie nu bij een aantal modellen dat deze inderdaad 'met kabels' worden geleverd.
maar waar haal je met deze dingen stroom vandaan? moet je zelf iets fixen vanaf accu?
Reply

#7
Jep, je kunt gewoon een + nemen die op je contact staat van bijv. je radio. Werkt perfect. Wink
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#8
ok,
nu zie ik dat je ook een sooort verloopje nodig heb bij sommige, omdat ze anders niet op suzuki passen (dus niet de meter zelf maar de aansluitspulletjes bij de motor)

kan iemand wat merken noemen die hij heeft geinstalleerd en die werken, en dus die verloopjes hebben?
bij sommige zie ik staat: toyota, nissan, mitsubishi.....maar helaas geen suzuki...Unhappy
Reply

#9
de verloopstukjes (adapters) moeten in ieder geval schroefdraad R1/8DIN2999 zijn, wat eagle al zei..
zover ik weet gebruiken alle japanse auto's deze draad.. (volgens het autostyle boek
42 )
Reply

#10
Jup alleen je olie plug onder in je auto is iets anders welke dat is weet ik niet :S
Gegroet
Sebastiaan koopman

Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.