1.6 DOHC swift op de testbank
#61
Quote:Originally posted by RUBBERBURNER
100 euro lijkt me een beetje overdreven voor 10 minuten op de rollenbank ... Wink


wat zou het moeten kosten dan ?
[Image: swiftdraai1.gif]

Driver: Sebastiaan Age: 27 Car: Suzuki Swift MK3 1.3 GTi Color: Black Metallic Current Status:5 mods so far
Reply

#62
ja maar dat was dan ook weer inclusief een uitlaatgastest om te kijken of de auto niet veel te arm/rijk loopt voor het juiste bedrag van wat jij wilt zou je toch echt effe die gasten moeten bellen
Reply

#63
vanmiddag effe een vermogenstestje gedaan met mijn G-tech pro om te kijken wat mijn koppel nou was en dit zag er toch ook wel weer goed uit Wink
De rode lijn is van toen de auto nog met het normale blok rondreed

[Image: gtech1.6.jpg]
Reply

#64
leuk man zo'n ding.

hoe werkt dat en waar kan ik zo'n ding bestellen?
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#65
check de website maar daar kan je ze ook kopen http://www.gtechpro.com/ alhoewel ik denk dat ze ook wel goedkoper te vinden zijn
Reply

#66
heb jij die rr of de ss?
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#67
ik heb nog de oude [Image: prod2.gif] maar die is vrijwel gelijk aan de RR ik heb gister nog de software geupdate zodat ie eigenlijk precies hetzelfde is Smile
Reply

#68
Quote:Originally posted by aRandy
ik heb nog de oude [Image: prod2.gif] maar die is vrijwel gelijk aan de RR ik heb gister nog de software geupdate zodat ie eigenlijk precies hetzelfde is Smile


Leuk speelgoed dusBiggrin
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#69
zekers leuk ik moet alleen nog een recht stuk weg vinden waar ik geen last heb van bochten en kruisingen zodat ik ook de 1/4 mijl kan klokken Biggrin
Reply

#70
Quote:Originally posted by aRandy
zekers leuk ik moet alleen nog een recht stuk weg vinden waar ik geen last heb van bochten en kruisingen zodat ik ook de 1/4 mijl kan klokken Biggrin


Maasvlakte??????
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#71
hehe dicht bij huis dus he ik wil niet meer als 20 min rijden eigenlijk
Reply

#72
Misschien een industrieterrein 's avonds / 's nachts?
Reply

#73
ik kijk nog wel effe hoe wat en waar als ik resultaten heb zal ik ze wel effe posten hier
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.