1.6 DOHC swift op de testbank
#1
Ok dan me voorruit is vervangen en de afspraak is gemaakt bij www.bccp.nl aanstaande vrijdag om 9u gaat ie op de bank om te kijken of alles een beetje klopt en zoniet wat ik nog moet wijzigen daarna zal een afspraak gemaakt worden om de auto verder af te laten stellen.
Ik verwacht nog niet al teveel aangezien de auto onafgesteld bekeken gaat worden maar ik zal de uitdraai erop gooien en waarschijnlijk ook wel een filmpje als ik de kans heb om het mooi in beeld te brengen *)
Reply

#2
Vet hoor!


Succes en hopen dat het lukt dan zie ik em vast nog wel eens rondtoeren in Hengelo neem ik aan.
[Image: swift2.jpg]
2-Tone
Reply

#3
Kben benieuwd hoeveel vermogen zo een 1.6 DOHC setup nu heeft.
Reply

#4
ff een poll maken*)
moet iedereen raden hoeveel vermogen je kar heeft Wink
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#5
Ik denk 125pk op de krukas.
Reply

#6
ben ook erg benieuwd. Keep us posted ^O^
Reply

#7
ik denk dat ie iets van 135PK heeft nu op de krukas (onafgesteld dus) en 160NM koppel maar goed het is maar een gevoel.
Reply

#8
vet man 8-)

ben wel benieuwd wat ie doet wil die van mij er ook wel een keertje op zo'n ding zetten alleen vind jammer van het geld omdat ik nog niet klaar mee ben.

keep me posted Wink
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#9
Ben idd ook erg benieuwd naar de resultaten.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#10
Ja, ben zeker benieuwd!
Reply

#11
Gaaf hoor, ben heel erg benieuwd:Y ^O^ _O_
Reply

#12
|Unhappy godverdegodver Unhappy reed ik vandaag naar huis deden me achterlichten het niet meer evenals de dashboard verlichting en ik moet morgen in het donker weg dat was dus 1 reden dat het feest niet doorging, de 2e reden was van meer belang het toerental begon steeds vanzelf te schommelen zodra de auto warm werd nu heb ik dit al wel een paar keer eerder meegemaakt en werd het veroorzaakt door een defecte temperatuur sensor ik was er eigenlijk van uit gegaan dat dit nu ook de oorzaak was maar toen ik wat verder reed zag ik in 1x op mijn air/fuel klokkie dat de auto van rijk naar super arm ging en zelfs zover dat de klok niks meer aangaf met als gevolg dat alles te warm werd ik ben maar weer omgekeerd en heb de afspraak voorlopig afgezegd Unhappy eerst moet ik weten wat de oorzaak van deze ellende is.
Reply

#13
oei das flink balen zeg |Unhappy

hopelijk komt het allemaal nog wel goed.

succes ermee.
[Image: swiftdraai1.gif]

Driver: Sebastiaan Age: 27 Car: Suzuki Swift MK3 1.3 GTi Color: Black Metallic Current Status:5 mods so far
Reply

#14
ik heb muizen in de auto gehad toen ie zo lang stil stond (misschien nog wel) en ik vrees dat er misschien aan een belangrijk draadje geknabbeld is en dat ik het hele dashboard eruit moet halen die eikels hebben me kachel ook al gemold ;(
Reply

#15
Grrr rot beestjeUnhappy Unhappy Unhappy

Kan dat dan ook oorzaak zijn van dat van rijk naar super arm gaanPuzzled

Heel veel suc6 iig me de reparatieWink
Reply

#16
hmm kreeg net een geniaal idee :x wat er met de verlichting is weet ik dan wel niet maar dat de benzinedruk wegviel zou heel goed kunnen liggen aan het feit dat er gewoon geen druppel meer in de auto zit Zzzz morgen is effe kijken
Reply

#17
Hahahahastupid Biggrin
Reply

#18
toch een nadeel he als je benzinemeter niet meer werkt Smile ik reed normaal zo'n 350km met een tank en nu staat er 320 op de dagteller alleen heeft de auto al heel veel stilstaand staan draaien en heb ik ook gereden terwijl de tellerkabel eruit lag stupid
Reply

#19
Hahahaha......achja....dat overkomt de beste! Tongue Wink
Reply

#20
Heb het met mn Honda MT vroeger ook meedere malen gehad. Maar die heeft geen benzine meter, dus gewoon gassen tot i uit valt dan op reserve zetten en naar tankstation. Maar dan is het niet slim om m perongeluk op reserve te laten staan; zuipt i hem in een keer helemaal leegTongue

Al gekeken wat i nu doet? En wanneer kun je dan alsnog de bank op?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.