Het "alles over verlagen" topic
Als de bandenmaat en de et-waarde van de velgen goed zijn kun ze nooit aanlopen, zelfs al zou je de veren er helemaal tussenuit halen!! De wielophanging van de swift is zo ontworpen, dat de orginele wielen niet aanlopen, wanneer de schokdemper helemaal ingeschoven is...

Mits je geen hele extreme velgen heb zal het een kwestie zijn van banden kopen met de goede bandenmaat en dan zal je er vanaf zijn...
In DIT topic kun je zien wat de juiste bandenmaat is voor jouw velg...

Heb je de juiste bandenmaat, of je wilt de huidige banden eerst op rijden, kun wielkasten (laten) omrollen mogelijk een oplossing zijn idd...
Reply

ff wat checke :

dus als ik het goed heb begrepen pas dit set je onder me auto (swift 95 gs):

-195/40/16
Reply

da's hetzelfde als wat ik onder me auto heb:
Maar dan wel het bandje 40 hoog !

Gaat passen geen probleem!
Evt. randjes van je wielkasten omrollen maar dat hoor je vanzelf als het nodig is Wink
Swift GTi Turbo Biggrin
V-TEC powered GTi Zzzz
Toch weer turbo 39
En nu??
Reply

Ik heb zelf verlagingsveren bestelt bij biesheuvel.nl van het merk OMP
voor en achter 35mm prijs 110 eurie ook te verkrijgen voor meerdere modelen van suzuki en de kwaliteit is super
-----Plannen met de swift-----
-booskijkers
-Xenon
-Lederen interieur (zwart met roode stikjes)
-Logo van Suzuki in de hoofdsteunen
Reply

Weet iemand hoeveel het ongeveer kost om Apex 35mm veren te laten monteren ?
39 thnX alvast
[Image: dsc02073ir2vy2.jpg]
Suzuki Swift GTI Turbo ---> [Image: 286346_4.png] 42 (lekker zuinig dus Tongue)
Reply

Hey, ik sta op het punt een verlagingssetje van het merk Eibach te kopen. Het gaat hier alleen om de vering die de auto +/- 40mm moet verlagen. Heeft iemand hier ervaring met dit merk of is iemand ervan op de hoogte of dit een goed merk is en doe ik er goed aan deze veren onder mijn Swift uit 2002 te laten plaatsen?
Ook was ik nieuwsgierig of deze veren lekker stug zijn?

Alvast bedankt!

Groetjes Fuzzy Wuzzy
Reply

eibach is goed spul hoord denk k.
ik heb er geen ervaring mee, maar het is een gerenomeerd merk.
40mm is meestal wel stug, maar dit ligt aan constuctie van de veer. (type metaal, winding, progressief of niet)
Reply

beste mensen, er word hier flink wat gesmeten met setjes en merken... nou effe MIJN vraag:

als jullie veren bestellen of al besteld hebben, doe MIJ effe un lol en
zet effe bij je verhaal WAAR je ze gekocht hebt EN wat ze kostte...

iig al bedankt 37

gr frank
Reply

Ik heb een vraagje over achter verlagen, hoe gaat dat precies in het werk bij een Swift Gti?
Voor is geen enkel probleem, maar wat moet je allemaal losmaken om die achterveren er veilig uit te krijgen zonder teveel te vloeken?
Reply

RobDrop Wrote:Ik heb een vraagje over achter verlagen, hoe gaat dat precies in het werk bij een Swift Gti?
Voor is geen enkel probleem, maar wat moet je allemaal losmaken om die achterveren er veilig uit te krijgen zonder teveel te vloeken?
schokbreker.. dikke stang... klaar... 10min per kant max!42
Reply

Oke dan, ik ga zo weer verder met alles losmaken, alleen veerspanners krijg ik morgen binnen, kunnen ze achter er ook zonder ze te gebruiken eruit?
Reply

achterveren zijn zonder spanners te verwijderen... wel ff de auto opkrikke & de schokbreker los halen.. dan wip je em er zo tussen weg met btje gepast geweld
Reply

Devil-GTi Wrote:achterveren zijn zonder spanners te verwijderen... wel ff de auto opkrikke & de schokbreker los halen.. dan wip je em er zo tussen weg met btje gepast geweld
die spanners krijg je er niet eens tussen zelfs

gepast geweld is het sleutelwoord inderdaad39
[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

bij stylingstuff verkopen ze Jamex verlagings veren iemand ervaring mee? Me gs moet namelijk een bolderkar worden.
Reply

musQ Wrote:bij stylingstuff verkopen ze Jamex verlagings veren iemand ervaring mee? Me gs moet namelijk een bolderkar worden.

in een woord STUG42
Reply

Het is gelukt hoor, ze zitten eronder!!! Ik moet zeggen dat het de Swift heel goed staat, ik heb er nog niet mee gereden, ik hoop dat er niks aanloopt!
Reply

ik heb apex maar krijg me auto nog geen 2cm ingeduwd! misschien NET 1cm, klopt dit? daarin tegen ligt ie HEERLIJK in de bochten!!!!
Reply

ik heb ook apex en van dat indrukken klopt voelt dan zeer stug aan, maar sturen echt geweldig, en comfort is nog goed vind ik, (ja klinkerwegen moet je niet rijden maar was eerst ook waardeloos).

alleen dat sturen echt geweldig 45
Reply

gtiswift Wrote:
musQ Wrote:bij stylingstuff verkopen ze Jamex verlagings veren iemand ervaring mee? Me gs moet namelijk een bolderkar worden.

in een woord STUG42
"ik weet nog wel een goed weggetje om je veren te testen"
Ja ja... devil

Damn wat stug!! Maar het stuurt heerlijk met de Jamexen!!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

[size=medium][color=navy]
Hoi, kunnen jullie mij helpen met sportschokdempers van Koni incl veren van 40 mm.Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.