Het "alles over verlagen" topic
#61
Die prijs is idd voor 4 veren.
Monteren moet je rekenen op 90 - 100 euro.
Uitlijnen betaalde ik 55 euro voor vorige week bij een universele garage.
Geen Suzuki meer.
Reply

#62
dus de meeste hebben Apex 3,5 cm las ik.

Ik heb zelf een duitse variant ben ff naam kwijt, en die verlaagt 4 cm, maarum als ik het zo zie op foto's lijken de meeste suzuki tuners hier met apx veren lager als die van mij Puzzled

komt ckur omdsat die van mij nog te nieuw zijn?
Reply

#63
Geen flauw idee. Ik heb nu sinds een goeie maand Apex onder mijn Baleno Estate liggen. Da's inderdaad aardig laag. Of het nog verder inzakt mettertijd?

Hopelijk wel39

Groet.,

Robert
Reply

#64
De meeste verlagingsveren zakken nog iets in naar verloop van tijd. Apex staat er een beetje om bekend.
Geen Suzuki meer.
Reply

#65
hoi hoi

ik heb een vraagje
me swiffer is 4 cm verlaagd voor en achter
ik vind dat me veering achter heel slap is als ik me auto iets te zwaar beladen heb kom ik al snel met me banden tegen de wielkast aan als ik door een kuiltje of zo rijd
nu vraag ik me af moet ik nieuwe veren achter zetten of kan het aan de schokbreker liggen dat hij gewoon versleten is

greetzzz Darky45
[Image: img0272winceey1.jpg]



Reply

#66
Met wat voor bandenmaat rijd je? Ik denk eerder dat het daar aan ligt.
Geen Suzuki meer.
Reply

#67
Quote:Originally posted by RealManiac
Met wat voor bandenmaat rijd je? Ik denk eerder dat het daar aan ligt.


ik heb er lm velgen onder zitten met bandenmaat 195/50/15
ook als ik me kofferklep los doet en ik hang iets op de kont zakt hij al een aardig eind in hoef er niet veel krtacht op te zettenThumbsdown
[Image: img0272winceey1.jpg]



Reply

#68
Dan heb je de verkeerde bandenmaat... Als je 195/45/15 neemt heb je grote kans dat het probleem weg is!

Als je hem indrukt (met kofferklep open) en je laat hem los, schommeld die nog eventjes door of schiet hij weer gewoon omhoog in oude positie? Als die (een beetje) doorschommeld zijn je schokbrekers versleten...
Reply

#69
Quote:Originally posted by Snelle Jelle
Dan heb je de verkeerde bandenmaat... Als je 195/45/15 neemt heb je grote kans dat het probleem weg is!

Als je hem indrukt (met kofferklep open) en je laat hem los, schommeld die nog eventjes door of schiet hij weer gewoon omhoog in oude positie? Als die (een beetje) doorschommeld zijn je schokbrekers versleten...


oke ik heb een foutje gemaakt me banden maat is namelijk 195/45/15 Puzzled
ik heb ook ff gecheckt of hij na schommeld
maar dat is moeilijk te zien omdat ik een kist achterin heb liggen van mdf 20mm en 105 liter dus dat weegt wel aardig maar die heb ik op de plek staan waar normaal de achterbank zit (grijskenteken)
maar volgens mij schommelt hij wel iets na Thumbsdown
[Image: img0272winceey1.jpg]



Reply

#70
Schokdempers zijn denk ik vergeten. Als je over een drempel rijdt schudt ie zeker ook wat na. Bij een Baleno sedan is dat normaal, maar niet bij een Swift GTi.
Geen Suzuki meer.
Reply

#71
maar het kunnen niet de veren zijn ???
[Image: img0272winceey1.jpg]



Reply

#72
Nee, dan zouden de veren niet goed zijn. Met wat voor veren is je Swift verlaagd en is dit door jou gedaan / laten doen of door de vorige eigenaar?
Geen Suzuki meer.
Reply

#73
ik zou niet weten wat voor veren er onder zitten
dat had de vorige eigennaar al gedaan ik weet wel dat de veren de kleur rood hebben
[Image: img0272winceey1.jpg]



Reply

#74
Quote:Originally posted by roadhunter
dus de meeste hebben Apex 3,5 cm las ik.

Ik heb zelf een duitse variant ben ff naam kwijt, en die verlaagt 4 cm, maarum als ik het zo zie op foto's lijken de meeste suzuki tuners hier met apx veren lager als die van mij Puzzled

komt ckur omdsat die van mij nog te nieuw zijn?

is bij mij ook en bij mij liggen ze er toch al een drie maanden onder.
snap dit ook niet.
Reply

#75
Rood is dikke kans op Jamex, heb ik ook... ben er zeer tevreden over!!
'82 Suzuki SC100 GX project
'93 Suzuki Swift Cabrio project

Rijdt dagelijks rond in een Renault Kangoo...
Reply

#76
Quote:Originally posted by The Force
Rood is dikke kans op Jamex, heb ik ook... ben er zeer tevreden over!!

H&R kan ook, die zijn ook rood namelijk. Zijn veren voor 40mm verlaging
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#77
moet je als je de auto verlaagd ook andere schokdempers kopen?
en wat kost uitlijnen ongeveer?

ik ben van plan om aan het eind van de maand (wanneer ik mn salaris heb gehad) mn swiffie te gaan verlagen en andere banden/velgen te monteren.
Reply

#78
Als je niet verder dan ongeveer 40mm gaat kan je af met de originele schokdempers. Daarna wordt geadviseerd sportschokdempers te monteren.

Uitlijnen kostte voor mijn Baleno rond de 55 euro.
Geen Suzuki meer.
Reply

#79
is dr toevallig iemand die foto's heeft van een met apex verlaagde baleno hatch

en kan iemand mij vertellen of dr nog fatsoenlijk mee door drempel rijke buurten te rijden valt of dat het dan net zo'n bezopen gezicht word als wat ik laats met een golfje zag die stapvoets van rechts naar links en van links naar rechts dr weer van af over een drempel ging omdat die drempel vrij stijl was

ik kon dr zo met 30 / 40 over heen maar heb me wel een scheur gelachen om hoe die over die drempel ging en ik heb liever niet dat ik als ik de auto verlaag ook dat soort capriolen moet uithalen bij drempels
Reply

#80
Als je dat soort capriolen niet uit wil halen, moet je lekker onverlaagd blijven rijden. En vooral geen bumperlipjes of een andere voorbumper kopen. Je kunt een hatch wel verlagen met Apex, maar laat dan wel de originele voorbumper lekker zitten. Die capriolen zijn alleen bedoeld voor de lagere mensen. En laat mij maar lekker capriolen uithalen, ik lach me rot om al die auto's die klem achter me zitten als ik dat doe devil
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.