Het "alles over verlagen" topic
Zijn ze niet paars gespoten?
Reply

Dat lijkt mij een beetje nutteloos Tongue
NHTV Breda University of Applied Science - Visual Art
Reply

Zijn vast mensen die het mooi vinden...
Reply

Is het ook wel Smile..maar zo vaak kijk je niet onder de auto. Ik weet toevallig dat koni's geel zijn. En dacht dat origineel zwart is. Maar dat weet ik niet zeker. Misschien moet ik maar eens kijken of ik een merk logo kan ontdekken.
NHTV Breda University of Applied Science - Visual Art
Reply

Eerste merk wat zo in me opkomt is D2, die gebruiken paars.
Reply

en als het d2 zou zijn, had je hoogstwaarschijnlijk een schroefset aan de voorkant
Reply

Nee, ik heb geen schroefzet. Ik denk dat het gewoon imitatie schokbrekers zijn. Of ze zijn paars gespoten..kan ook nog Tongue
NHTV Breda University of Applied Science - Visual Art
Reply

Even een vraagje, ik heb n gti uit 93. Nu is van de week mijn veer rechtsvoor afgebroken toen ik over n drempel reed.

Nu ben ik dus op zoek naar vervanging maar ik weet niet precies wat nou standaard was voor de gti.

Was dat 30mm lager of 40 mm lager dan de gs/gl?

Suzuki Swift 1995 1.3 GR Overleden - Te koop in onderdelen
Suzuki Swift 1993 1.3 GTI - Wie is Wie
Reply

Volgens mij heeft een gti standaard nooit zoveel lager gelegen dan een gls. Ik vermoed meer iets van 10 of 15 mm
Reply

sterker nog, de veren zijn even lang (of zelfs identiek).
"Gewoon, omdat het kan"
Reply

Oke dus als een GTI lager ligt dan een gs/gl dan is dat met aftermarket veren gebeurd?
Wie kan vanaf een foto zien welke veren ik nodig heb?

[Image: IMG_20110601_125918.jpg]

Linksvoor:
[Image: IMG_20110601_125926.jpg]

Rechtsvoor (kapot):
[Image: IMG_20110601_125933.jpg]
(let niet op de roest, dat moet ik nog een keer onder handen nemen Wink)
Suzuki Swift 1995 1.3 GR Overleden - Te koop in onderdelen
Suzuki Swift 1993 1.3 GTI - Wie is Wie
Reply

Volgens mij is het ook niet echt slim om één veer tegelijk te vervangen, dan gewoon gelijk de hele voorkant. Je kunt er toch gewoon 4 mm verlaging onderzetten? Of even vragen aan iemand met een niet verlaagde Swift de ruimte tussen wiel en wielkast te meten en te vergelijken met je eigen auto...
Reply

Deze gti lijkt mij gewoon 40mm verlaagd, net zoals ze tegenwoordig bijna allemaal zijn.. Veel anders is er ook niet te koop binnen het budget van de gemiddelde gti rijder om de auto op deze hoogte te krijgen!
Misschien gewoon het beste je veer eronderuit pakken en kijken of het merk er misschien nog opstaat, zodat hetzelfde 'comfort' houdt? Anders gewoon een willekeurig nieuw setje veren 40mm verlaging aan de voorkant eronder en klaar!39
Reply

Ok thanks, ik ga op zoek naar een set 40 mm verlagingsveren voor de voorzijde!

Suzuki Swift 1995 1.3 GR Overleden - Te koop in onderdelen
Suzuki Swift 1993 1.3 GTI - Wie is Wie
Reply

Ik had laatst gebeld met iemand die verlagingsveren aanbod en daar hoorde van ik wanneer je veren 3,5 mm zou nemen deze ook verder zouden zakken en dus uiteindelijk 4,0 mm uit zou komen, klopt dat?
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

(16-06-2011, 21:24)ImprezaGirl Wrote: Ik had laatst gebeld met iemand die verlagingsveren aanbod en daar hoorde van ik wanneer je veren 3,5 mm zou nemen deze ook verder zouden zakken en dus uiteindelijk 4,0 mm uit zou komen, klopt dat?


Veren zakken altijd nog iets in.
Reply

(16-06-2011, 21:24)ImprezaGirl Wrote: Ik had laatst gebeld met iemand die verlagingsveren aanbod en daar hoorde van ik wanneer je veren 3,5 mm zou nemen deze ook verder zouden zakken en dus uiteindelijk 4,0 mm uit zou komen, klopt dat?

Ja, op zich wel, maar dat is een halve mm, dat ga je echt niet zien met het blote oog. Ik zou trouwens geen veren kopen die 3,5 mm verlagen, dat is zonde van je geld. Die van 3,5 cm zijn dan een betere optie Idea

Reply

haha flauw, welke bandenmaat(hoogte) gaat niet passen met 14"?
Subaru Impreza WRX '04
Subaru Impreza 1.6 GL '02
Suzuki Swift Gti '95 - Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 94 Sold
Subaru Impreza 1.6 GL 95 Scrap
Reply

Als ik me auto verlaag met zeg maar 3,5 CM kan ik dan gewoon met normaal snelheid over drempels of moet ik dan steeds vol in de remmen?

Is het moeilijk zelf je veren vervangen?

En welke veren raden jullie mij aan?
Stroeve motorsport is bij mij 5 min rijden dus het liefst daar37
2007 Fiat Grande Punto Sportsound.
[Image: A6O2Y.png]
Reply

Als jij altijd vol gas over drempels vliegt is verlagen geen optie. Je moet wel wat rustiger over drempels. Dat is niet vol in de ankers, maar niet vol gas.

Verder als je vragen hebt wat, maar je hebt de winkel al uitgekozen? Waarom vraag je niet bij de winkel?stupid Man o man..... We willen je graag helpen, maar dit is pure onzin. Bij de winkel werken mensen die betaald worden om je te helpen...... Idea
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.