Filmpje Automaxx Summer Edition Weekend 2005 (Nagenieten met sfeerbeelden)
#21
Quote:Originally posted by Viper
waarmee heb je dat filmpje trouwens gemonteerd?? (welk programma)

Adobe Premiere Pro 7, was de eerste keer dat ik met deze versie van Premiere werkte,
voorheen werkte ik altijd met versie 6. Versie 7 is wat ingewikkelder dan 6 waardoor ik het ff niet voor elkaar kreeg om de bestands grote wat kleiner te krijgen van het filmpje (met de divx code ging het beeld stotteren). En het gekraak van het geluid kon niet ff oplossen.

Maar verder is het een machtig semi-professioneel programma met veel opties.
Reply

#22
philip, je heb weer een mooie filmpie gemaakt. Zowel in elkaar gezet als gefilmd op automaxx. Je krijgt gewoon de sfeer weer even terug 39 Cry


Reply

#23
Quote:Originally posted by Mystic Devil
philip, je heb weer een mooie filmpie gemaakt. Zowel in elkaar gezet als gefilmd op automaxx. Je krijgt gewoon de sfeer weer even terug 39 Cry

en het is nog zo lang ...Tongue Cry
d'r WAS er maar ééntje gek genoeg om met markeerstift groene Viperstrepen en Kever-style Harley uitlaten te gaan rijden!
Now driving: Ford Focus Wagon & Mazda RX-8
Reply

#24
Nou ja ik hoop dat de duitse meet ook een gezellige wordt!!
Reply

#25
Quote:Originally posted by Phillostar
Quote:Originally posted by Viper
waarmee heb je dat filmpje trouwens gemonteerd?? (welk programma)

Adobe Premiere Pro 7, was de eerste keer dat ik met deze versie van Premiere werkte,
voorheen werkte ik altijd met versie 6. Versie 7 is wat ingewikkelder dan 6 waardoor ik het ff niet voor elkaar kreeg om de bestands grote wat kleiner te krijgen van het filmpje (met de divx code ging het beeld stotteren). En het gekraak van het geluid kon niet ff oplossen.

Maar verder is het een machtig semi-professioneel programma met veel opties.

grappig, normaal gesproken werkte ik ook met 6. maar nu ook overgestapt op pro.
de suzicruize video was daarvan het eerste resultaat, dus heb het ook nog niet helemaal onder de knie. had ook het probleem met het kleiner maken van het filmpje.

voor mn bedrijf werk ik trouwens met Pinical. nog ingewikkelder maar wel meer mogelijkheden.



[Image: altoonderschrift2oldskool.jpg]
Reply

#26
Quote:Originally posted by VR
Quote:Originally posted by Phillostar
Quote:Originally posted by Viper
waarmee heb je dat filmpje trouwens gemonteerd?? (welk programma)

Adobe Premiere Pro 7, was de eerste keer dat ik met deze versie van Premiere werkte,
voorheen werkte ik altijd met versie 6. Versie 7 is wat ingewikkelder dan 6 waardoor ik het ff niet voor elkaar kreeg om de bestands grote wat kleiner te krijgen van het filmpje (met de divx code ging het beeld stotteren). En het gekraak van het geluid kon niet ff oplossen.

Maar verder is het een machtig semi-professioneel programma met veel opties.

grappig, normaal gesproken werkte ik ook met 6. maar nu ook overgestapt op pro.
de suzicruize video was daarvan het eerste resultaat, dus heb het ook nog niet helemaal onder de knie. had ook het probleem met het kleiner maken van het filmpje.

voor mn bedrijf werk ik trouwens met Pinical. nog ingewikkelder maar wel meer mogelijkheden.




Pinnacle ingewikkelder??? ik heb die ook maar vind het juist een erg gemakkelijk programma om mee te monteren... en daarmee is het al helemaal gemakkelijk om video bestanden kleiner te maken...39
Reply

#27
Gaaf filmpje!! [Image: pompom.gif] 45 Geeft echt wel goed de sfeer weer. Jammer van het geluid alleen. Krijg je dat nog goed denk je?

Pff... weer een heel jaar wachten... [Image: no.gif]
Reply

#28
vind echt goed gedaanhet filmpie 45 45

vind heel knap dat je dit maakt 39

jappen dag ook filmpie??? Tongue
[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#29
vet filmpie hoor. Weer wat gemist dit jaar, maar ja ik kon er gewoon echt niet bij zijn. Volgend jaar hoop ik van wel natuurlijk.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#30
Dit is zeker een vet filmpje van je phillip!
Reply

#31
hee phillo ...samba samba samba...balluuuuuuuuhhhhhhh ziet er weer toppie uit!!!

trouwens was ook weer gezellie bij theo(jerry) op de camping!!39
houdoe en bedankt!!!!!

http://gtracer.net/profiles/alfaracer
Reply

#32
Hij geeft bij mij problemen met mn Mediaplayer 10, Runtime Error Unhappy Ik kan gewoon het filmpje niet kijkenThumbsdown
Reply

#33
Quote:Originally posted by Mafkikker
Hij geeft bij mij problemen met mn Mediaplayer 10, Runtime Error Unhappy Ik kan gewoon het filmpje niet kijkenThumbsdown

Probeer het is met Quicktime player als je deze hebt. Normaal gesproken eist Quicktime MPG bestanden op om af te spelen, als je deze niet hebt speelt WMP ze af.
Reply

#34
mooi flimpje maar er was toch ook nog een automaxx dvd te koop bij auto maxx of zo ???
hoor ik daar in de gangen EVO ???
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.