Bob van Bosch Polyester ernstig ziek
#41
Quote:Originally posted by Arco
Kleine update:

Bob komt waarschijnlijk volgende week naar huis. Hij en Marion gaan niet verder met het bedrijf, vanwege het feit dat Marion haar tijd hard nodig heeft voor Bob.

Dit houdt voor de suzuki rijders in dat:
-de resterende voorraad opgemaakt wordt, zowel bij hun als bij mij
-er geen nieuwe dingen meer gemaakt worden, dus bestellen kan alleen nog van wat er over is
-vanaf augustus de deuren bij Bosch dichtgaan voor klanten.

Er wordt op het moment nog druk gepraat over hoe het verder gaat met de zaak, ga hier nu niet allemaal over lopen discussieren, dit is gewoonweg nog onbekend. Zodra daar duidelijkheid in komt wordt dit meteen bekend gemaakt.

Houdt er dus rekening mee dat als je plannen hebt voor Bosch spullen, je dit sowiezo voor augustus moet regelen. Zoals gezegd maken ze niks meer bij, maar ze hebben nog een paar artikelen liggen. Ook ik heb nog wat voorraad, maar is vrij beperkt allemaal.


Nogmaals alsjeblieft geen verhalen gaan verzinnen over hoe het verder gaat, laat dat even aan hen over, ze hebben genoeg aan hun hoofd en kunnen even geen geruchten gebruiken. Afwachten dus...

Groeten Arco namens Styling Stuff

Niet leuk....Niet niet niet leuk
Cry
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#42
[Edit: effe iets anders neergezet] Fijn(er) voor hem dat hij naar huis mag. Ook nog voor deze periode sterkte gewenst voor Bob en Marion.
Reply

#43
Quote:Originally posted by Prezabunny
Fijn(er) voor hem dat hij naar huis mag. Ook nog voor deze periode sterkte gewenst voor Bob en Marion.
Shit stupid

Sorry als het anders overkomt, dat is natuurlijk op en top...

Edit by Bunny: effe quootje aangepast... sorry hoor.
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#44
gelukkig voor hem en marion, neme cht blij voor ze.
Wat de produkten betreft was dit dus ook waar ik bang voor was, dat ze zouden stoppen. Gelukkig heb ik m'n spul op tijd besteld.

@Arco
misschien een ideetje om ff een lijstje met (iig de suz) producten op te vragen zodat de mensen weten waar ze aan toe zijn? Dit zal denk ik veel vragen schelen.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#45
Gewoon even bellen met bosch polyester. Wie weet hebben ze nog meer dan ik gezien heb en verpest ik hun handel. Mij kan je altijd bereiken per email of forum, hun altijd per telefoon. Een belletje is beter dan dat ik hun voorraad ga opsommen lijkt mij
[Image: handtekening%20forum.JPG]
Reply

#46
Om nog even terug te komen op het onderwerp een kaart namens de STC, dit is wel ter sprake gekomen, maar het is natuurlijk persoonlijker om zelf een kaart te sturen. Zo kun je er eventueel zelf nog iets opzetten wat jij wilt, en iets wat je misschien nog aan Bob en Marion wilt melden.

Dus, er wordt (voor zover ik weet) geen kaart namens de STC gestuurd omdat (weer voor zover ik weet) het bestuur dit ook al persoonlijk heeft gedaan (dus allemaal apart van elkaar).

Ik weet dat toen mijn zusje in het ziekenhuis lag, hoe blij ze was met kaarten van mensen van de STC (en bijna niemand kende haar).
Ik weet dus zeker dat het voor Bob en zijn familie een enorme steun in de rug zal zijn als ze vele kaarten krijgen.


Bob en familie heel erg veel sterkte!

Greetzzzzz Botje/Karin
Zolang je opnieuw kunt beginnen, heb je nog altijd kans om te winnen!
Reply

#47
ik bedoelde eigenlijk via bosch, maar als het beter is van niet, dan niet. Is iig niet m'n bedoeling om de handel te verpesten.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#48
Ook al ken ik jullie niet,

Nog heel veel strekte toegewenst aan Bob en zijn familie.

Gr Dewi WinkWink
RED Suzuki Ignis Sport 1.5

Kleur: --> RED<-> NeOn freak <-

DarkAngelnl.
Reply

#49
gelukkig gaat het met bob zelf al wat beter. Hij kan iig naar huis toe en is al een grote stap de goeie kant op.

Dat bob en Marjon veel tijd nodig hebben met elkaar vind ik heel begrijpelijk. Jammer dat het dan toch tenkoste van de zaak gaat.

Arco, bedankt dat je dit ons nog even meldt.


Reply

#50
Fijn te horen dat het met Bob al (wat) beter gaat3939

Jammer van het bedrijfCry Maar wel begrijpelijk... Hopelijk is er nog een oplossing te vinden...


Nogmaals beterschap Bob en sterkte Bob en Marion!!!
Reply

#51
dit gun je idd niemand ben trots dan ook dat ik toch nog skirts heb van bosch
ik hoop dat die het nog het beste ervan maakt want meer kan je ook niet doen...
als je niet meer kan herstellen moet je nog alles doen waar je zin in heb voor het telaat is
Suzuki Swift MK5
www.suzukiperformance.nl

ik heb een hekel aan mensen die hun zin niet af
Reply

#52
Hoe is het nu eigenlijk met Bob? Weet iemand dat?
Reply

#53
Quote:Originally posted by MJOY
Hoe is het nu eigenlijk met Bob? Weet iemand dat?

Je haalt me de woorden uit mijn mond. Ik zat het me ook al af te vragen.
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.


www.streetrides.nl
Reply

#54
Zat vandaag nog op zijn site kijken en vroeg het me toen ook af.

Alles is daar toch van verkocht?
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply

#55
Stylingstuff heeft de mallen van het suzuki spul overgenomen en verkoopt dat nuWink

Ben ook wel benieuwd eigenlijk!!
Reply

#56
kan er vanuit de club geen interesse getoont worden dmv een email ofzo, misschien zijn ze al gewoon een paar weken dicht ofzo.


Reply

#57
Hoe'st nu met em?

Grtz Ramon
Reply

#58
Slecht nieuws [Image: 415.gif]


Ik heb net gesproken met een ex stageloper van Bosch. En het is alleen maar erger geworden met bob.

Om het even kort en krachtig te melden.

Er zijn uitzaaingen geconstateerd bij Bob in zo goed als het hele lichaam. Ik heb zelf afgelopen week ook al contact met hun proberen op te nemen, maar geen respons.

Bob en Marjon zijn zoals mij is verteld naar het buitenland gegaan om samen te genieten van de periode zolang het nog mag duren.

Dit kwam wel even hard aan bij mij, maar ik vind dat jullie dit ook moeten weten.

hier laat ik het verder bij.

grtz John


Reply

#59
SOW, das idd heel erg slecht nieuws!:o Unhappy puke

Balen dat het zo slecht met hem gaat Cry Cry Cry
Reply

#60
menn wat ergCry
Dit had ik niet zo snel verwacht.
Ik hoop dat hij het nog lang volhoud!, helaas zijn de gevolgen van deze ziekte wel bekendCry


Streetrides Member
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.