Bob van Bosch Polyester ernstig ziek
#21
Ik wens robert en zn familie en vrienden heel veel sterkte toe de komende tijd.
Echt he ik haat die slopende ziekte ben mn oom ook zo kwijtgeraakt begin van dit jaar Cry
[Image: 001.jpg?dc=4675529362775573550]
Reply

#22
Quote:Originally posted by Haunting
dit is niet zo mooi, zoals puppet zaterdag zei, hij is koning, en die is nu ziek

Ik wens robert en zijn familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd, en daarmee ook Gods zegen toegewenst (ja ik ben crhistelijk, kijk maar naar mijn woonplaats Biggrin )

hier nog een, maar dan niet van urk.

Vanmiddag ff een kaartje halen. (en postzegel)
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#23
Veel sterkte toegewenst aan hem en zijn geliefden, zoiets hoort op zo'n leeftijd nog niet te gebeuren.

Nogmaals veel sterkte.

Maurice
Reply

#24
Veel sterkte toegewenst aan Bob en Marion en aan de rest van zijn familie.
Geen Suzuki meer.
Reply

#25
veel sterkte ja
hoor ik daar in de gangen EVO ???
Reply

#26
Ik heb dit ook al een tijdje geleden mogen vernemen en het is zo erg dit.

Begin van dit jaar ging het al niet zo goed meer, maar toen dachten ze dat het iets anders was. Heel erg dat je dit dan net te laat krijgt te hore Unhappy


zoals Philip ook al zegt, Als je wat langer over de vloer daar komt dan wordt het gewoon een soort vader figuur voor je. Door bob ben ik er ook achtergekomen dat ik toch nog een IETS technische achtergrond heb. Nu ben ik thuis ook bezig met knutselen en ik hoop zo dat hij ze op me auto kan meemaken.

Dan heb je al zoveel advies gehad en dan is er eigenlijk nog zoveel dat je niet weet.

Onbegrijpelijk dat ze dit een man aandoen die zoveel plezier in het leven en in z'n vak had. Iemand die geniet van elk moment dat weer iemand open staat voor het polyesterbewerken en er iets moois van maakt.


Bob en Marjon, Allebei veel sterkte en er komt zeker een kaartje naar jullie toe.



groetjes.......... John



Reply

#27
Quote:Originally posted by engeltje
misschien komt het ongevoelig over ofzo, maar zo is het niet bedoeld.
Hoe zit het momenteel (en in de toekomst) met de verkoop van producten? Het klinkt misschien egoïstisch, maar ik dacht altijd om met de tijd een rascalbump te kopen (helemaal geen rekeninghoudend dat iets als dit zou gebeuren). Als er niks over bekend is, is het misschien beter om snel te kijken of er nog 1tje in voorraad is om te kopen.

Nogmaals, sorry als het grof en egoïtisch overkomt, zo is het niet bedoeld.

Zover ik begrepen heb worden de lopende bestellingen afgemaakt. Maar of ze nog voor nieuwe bestellingen van produkten die niet voorradig zijn modellen gaan trekken is me niet geheel bekend. Een email sturen met je vraag is het beste maar verwacht niet snel een antwoord terug.

Er wordt dus ook gekeken of ze de zaak kunnen verkopen anders willen ze de mallen van alle bumpers en dergelijke gaan verkopen.
De jaren kennis en ervaring van Bob kunnen ze in ieder geval moeilijk vervangen bij een overname.
Reply

#28
naja volgens arco zijn de spullen nog te kijrgen, ik zou het ander saan hem vragen als je meer info wilt, zou het niet aan Bob zelf gaan doen
Reply

#29
Spijtig, maar het kan iedereen overkomen

Quote:Onbegrijpelijk dat ze dit een man aandoen die zoveel plezier in het leven en in z'n vak had. Iemand die geniet van elk moment dat weer iemand open staat voor het polyesterbewerken en er iets moois van maakt.

Ze ?

Niet alleen mensen die polyester bewerken krijgen kanker, helaas ook vele andere mensen, zoals uit naaste familie bijv.

Leuk is het nooit, ik hoop dat hij het er goed vanaf brengt.
Heb het persoonlijk eerder meegemaakt dat familie 'afgeschreven' was, en het toch tot op heden hebben overleeft en gelukkig verder hebben kunnen leven.
Reply

#30
ik hoorde het via john, ik vind echt heel erg, sinds dat ik het weet gaat er geen dag voorbij dat ik er niet aan kan denken, loop de laatste dagen echt met een kutgevoel....bob is de man die mij alles geleerd heeft in de weekenden dat ik daar was... iemand die je het vertrouwen geeft dat je het kan als je maar in jezelf gelooft.... , met bob en marion kan je ook lekker kletsen, je ideeen mee uitwissellen, zijn werk was zn hobby waar die dan ook in de weekenden tijd voor vrij maakte om zijn kennis op andere mensen over te dragen.... hoe vaak ie hetzelfde ook moest uitleggen...

wil niet alleen bob maar ook zeker marion het beste toewensen in deze periode....

Reply

#31
ACH NEE DAT KAN JE NIET MENEN Unhappy Unhappy Thumbsdown Thumbsdown Thumbsdown Cry Cry

WAAROM

nou zeg. pas nog gesproken, klonk die idd een beetje ziek, maar nooit gedacht dat dit het kon wezen! arme man! echt zielig. ook erg voor zijn vrouw natuurlijk.

arrgh wat erg dit. het was zon aardige vent... waarom altijd de goeien...
Edit by Puppet: Dit soort dingen kun je gewoon niet zeggen Cliffhanger! Bij deze een waarschuwing. Verdere info per pb verzonden.

ach ja, het leven is nu eenmaal niet eerlijk....

ik weet niet wat te zeggen dan sterkte voor bob, ik zal ook een kaartje sturen! heeft iemand zijn thuis adres, ken wel zijn bedrijfsadres, maar misschien beter om naar hem thuis te sturen?

echt sneu dit, komt hard aan, echt was zon aardige vent. hardstikke gezellig daar.
gaat me aan het hart dit, ben er niet zo vaak geweest, maar het is een heel aardige kerel, en een van de weinige die zijn werk doet voor het plezier en niet voor andermans centen.

echt zonde. puur zonde.

en dan idd nog eens het bedrijf. dat is ook zonde...
Reply

#32
Heel veel sterkte aan Bob en zijn gezin!Zelf heb ik een paar goede vrienden verloren aan longkanker.Helaas is mijn ervaring dat mensen met longkanker heel weinig kans maken om het te halen,vaak zaait het uit nadat het een tijdje goed is gegaan.Toen ik studeerde heb ik een goede vriend verloren,ik kwam vaak bij hem over de vloer en hij heeft veel betekend voor me door mij open te breken.Ik was heel gesloten en dankzij hem ben ik nu waar ik ben in het leven.Hij was ook pas 63.Neem niets in het leven als vanzelfsprekend,geniet van het nu want je tijd kan korter zijn dan je denkt....Nogmaals sterkte aan Rob en aan iedereen die hem kent.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#33
Zo kaart geschreven nu nog op de post...
Reply

#34
Over de bestellingen:

Zover ik weet is er aan het 'bedrijf van bob' niets veranderd. Bestellingen kan je nog gewoon doorgeven, het kan alleen zijn dat de levertijden wat langer zijn omdat bob er niet aanwezig is en marion ook veel weg is.

Zodra er wat verandert krijg ik het ook te horen natuurlijk, en komt het ook op het forum. Voorlopig lijkt het me gewoon het best om even te bellen naar bosch, hoe de situatie is, dan weet je meteen hoe het ervoor staat als je een bestelling wil plaatsen.

Bestellen via mij kan ook, dan neem ik wel contact met ze op.

Bob en Marion, sterkte!
Reply

#35
aaaargh!! Thumbsdown ik wordt helemaal ziek van die ziekte, lijkt wel of er steeds meer mensen met deze ziekte te maken krijgen !! echt niet meer normala meer!

echt klote heel je leven lang voor iedereen klaar staan en dan kan je eindelijk eens rustig aan gaan doen en dan gebeurdt dit !!! heel veel sterkte gewenst namens mij !

GR JerryR
merk: chrysler -- Type:Neon -- Motor 2.0 16V 130 pk -- kleur: winning bleu -- status: under construction
[Image: onderschrift.jpg]



Reply

#36
nja das ook wat, vrouw, familie en vrienden veel sterkte komende tijd!!!!!!

Enige kans dat longkanker en werken met polyester enig verband met elkaar hebben???? In dat geval voor iedereen die er mee werkt kijk maar goed uit en gebruik een mondkapje!!!

Ook ik zal voor hem bidden iig.
Volvo V70 D4 Geartronic (MY2015)
Saab 900 GT 16 classic (MY1987)
Reply

#37
Ik wil iedereen sterkte wensen
Reply

#38
Ik wens bob en zijn familie ook heel erg veel beterschap!
Reply

#39
nog steeds geen kaartje gescoord stom stupid nog gauw regelen
Reply

#40
Kleine update:

Bob komt waarschijnlijk volgende week naar huis. Hij en Marion gaan niet verder met het bedrijf, vanwege het feit dat Marion haar tijd hard nodig heeft voor Bob.

Dit houdt voor de suzuki rijders in dat:
-de resterende voorraad opgemaakt wordt, zowel bij hun als bij mij
-er geen nieuwe dingen meer gemaakt worden, dus bestellen kan alleen nog van wat er over is
-vanaf augustus de deuren bij Bosch dichtgaan voor klanten.

Er wordt op het moment nog druk gepraat over hoe het verder gaat met de zaak, ga hier nu niet allemaal over lopen discussieren, dit is gewoonweg nog onbekend. Zodra daar duidelijkheid in komt wordt dit meteen bekend gemaakt.

Houdt er dus rekening mee dat als je plannen hebt voor Bosch spullen, je dit sowiezo voor augustus moet regelen. Zoals gezegd maken ze niks meer bij, maar ze hebben nog een paar artikelen liggen. Ook ik heb nog wat voorraad, maar is vrij beperkt allemaal.


Nogmaals alsjeblieft geen verhalen gaan verzinnen over hoe het verder gaat, laat dat even aan hen over, ze hebben genoeg aan hun hoofd en kunnen even geen geruchten gebruiken. Afwachten dus...

Groeten Arco namens Styling Stuff
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.