Bob van Bosch Polyester ernstig ziek
#1
Een aantal onder jullie zullen het misschien al vernomen hebben via de geruchten stroom maar Bob(Robert) van Bosch Polyester ( http://www.boschpolyester.com ) is ernstig ziek. Bob heeft longkanker en ligt momenteel in het ziekenhuis en ondergaat chemokuren en bestralingsessies om de uitzaaiing van het virus te verminderen. Omdat het virus al teveel uitgezaaid is zal herstel niet meer mogelijk zijn maar niets doen betekend versnelde achteruitgang.

Bob heeft voor veel mensen waaronder ik veel betekend en ik kan zeggen dat hij een soort vader figuur is voor veel lui die bij hem over de vloer (in de zaak) komen. Voor Suzuki liefhebbend Nederland is Bob ook onder andere de impulsgever geweest toen wij 5 jaar terug bij hem aanklopte met de vraag naar styling spul voor onze Swifts.
Zoals het er naar uit zal zien zal de zaak verkocht worden maar daar is verder nog niets bekend over.

Het is heel triest dat het de beste moet overkomen en we wensen Bob en Marion (zijn vrouw) heel veel sterkte in deze en de aankomende periode.

Ik heb Bob en Marion vandaag telefonisch gesproken om goedkeuring te vragen om dit bericht te plaatsen en om verdere geruchten en speculaties te voorkomen.

Als je een kaartje wilt sturen dan wordt dat zeer op prijs gesteld door hun, dat kan dan naar het onderstaande adres.

Bob en Marion
Rendementsweg 24H
3641 SL MIJDRECHT


We leven met ze mee en wensen ze veel sterkte!
Reply

#2
Aaaaah gadverdamme...

Ik ken Bob helaas niet....Maar vind et echt niet leuk om te horen...Cry

Als er iemand meeleest...

Heel veel sterkte toegewenst en de komende moelijke tijd Cry
Seat Leon 2.8 V6 4-motion on the go!

[Image: Banner.jpg]
The Force & AR : Voor al uw bouw&verbouwplannen!


Reply

#3
Damn dat is echt balen!! Had idd al viavia gehoord dat hij ziek was (is), maar zo ziek...:o:o:o

Echt balen zo ietsThumbsdown Thumbsdown puke puke Cry Cry


Idd heel veel sterkte toegewenst!!!!

Denk dat ik ook ff een kaartje zal sturen...
Reply

#4
Woow echt sjit om te horen,

Veel sterkte ermee!!

MVg Bart
Reply

#5
Dat wordt dus een kaartje sturen. Niet zo mooi zeg Unhappy
Reply

#6
Ik wens hem en zen famillie veel sterkteCry
En ik hoop dat ze door de moeilijke tijden heen zullen komen!

Grtz Jeffrey


Streetrides Member
Reply

#7
balen voor 'm. Hoop dat het nog enigzins goed komt.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#8
dit wens je niemand toe, wens hem veel sterkte en zijn familie ook.

[Image: nox6logo.gif]

info @ carservicekrimpenerwaard (punt) nl

MR2 SW20 gen 2 3SGTE @ 22Psi
Reply

#9
Erg jammer om zo'n bericht te lezen. Ik ken de beste man dan wel niet maar ik wens hem en natuurlijk zijn vrouw en verdere familie/vrienden heel veel sterkte en geluk in de moeilijke tijd die zal volgen.


En een kaartje sturen.......ik zal er over denken misschien dat ik er wel een stuur om mijn medeleven te tonen (ondanks dat ik hem/hen niet ken) (A signal of preserving unity)
~S~
Cobra
-------------------
Honda powerrr
Reply

#10
ik ben er wel eens vaker geweest deze mensen ( hij en zen vrouw) waren echt aardig en behulpzaam, k kwam daar ook graag vakerSmile

Grtz Jeffrey


Streetrides Member
Reply

#11
ja ben er ook vaak geweest en had het verhaal al presies gehoord op SE maar kaartje gaat de deur uit en wens ze zo ook nog veel sterkte toe met deze niet te bergijpen ziekte die robert en zijn familie nu overkomt
Reply

#12
Soow dit is echt kloteCry

Ik stuur ze morgen iig een kaartje.

@phillo
Ben trouwes zo vrij geweest om je bericht naar et SM forum te kopieren, hoop dajje et in deze omstandigheden voor een keertje door de vingers ziet
Reply

#13
misschien komt het ongevoelig over ofzo, maar zo is het niet bedoeld.
Hoe zit het momenteel (en in de toekomst) met de verkoop van producten? Het klinkt misschien egoïstisch, maar ik dacht altijd om met de tijd een rascalbump te kopen (helemaal geen rekeninghoudend dat iets als dit zou gebeuren). Als er niks over bekend is, is het misschien beter om snel te kijken of er nog 1tje in voorraad is om te kopen.

Nogmaals, sorry als het grof en egoïtisch overkomt, zo is het niet bedoeld.
Viva la Gloria!

[Image: fluttershy_yay_small_display.gif]

Y'all hail the South
Reply

#14
Ik ben er 1x geweest..om booskijkers te halen..
Er aardig waren ze.. maar dit is natuurlijk niet iets wat je zomaar verw8!
Ik wens Bob en zn familie veel sterkte..
Had eigelijk wel vaker langs willen komen..

Waarom koopt stc hem nie ... over ..
Swift verkocht!
Reply

#15
Is het geen id om een kaart namens STC te sturen?

Of is dit al gebeurt
Reply

#16
Quote:Originally posted by Ballisimo
Is het geen id om een kaart namens STC te sturen?

Of is dit al gebeurt

erg goed idee vind ik

maar denk wel dat het al gebeurt is of in de planning stond

is geen leuk bericht.. hoop iig dat de zaak verder in net zo goede handen zal vallen als ie nu was!
[Image: balk%20dave%20swift3.jpg]
Reply

#17
dit is niet zo mooi, zoals puppet zaterdag zei, hij is koning, en die is nu ziek

Ik wens robert en zijn familie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd, en daarmee ook Gods zegen toegewenst (ja ik ben crhistelijk, kijk maar naar mijn woonplaats Biggrin )
snowboardleraar in Tsjechi� tot eind maart.
[Image: swiftsig3.JPG]
Reply

#18
Sterkte toegewenst ook vanuit mij.
Natuurlijk ook aan zijn familie en vrienden.

Reply

#19
@engeltje: Voorlopig is er niks veranderd aan de leveringen van de spullen. Zowel via hun als via mij kan je gewoon bestellen.

@iedereen: Niks is erger dan je hele leven keihard te hebben gewerkt en als je dan 65 wordt en het rustiger aan kan gaan doen, dat je dan zoiets overkomt...
[Image: handtekening%20forum.JPG]
Reply

#20
Das erg, heel veel sterkte gewenst in deze periode.
Balken, planken, luikjes en een tonnetje. Het was er allemaal, we verschilden alleen van mening over het aantal en of het er wel was34
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.