Keyless swift sport 2008
Hallo allemaal, hopelijk is hier iemand die mij meer kan vertellen over het volgende:

Ik heb geen werkende sleutel meer voor mijn Suzuki swift 1.6 sport van 2008.

Nu kan ik bij Van Deijne een compleet set kopen (sleutels,ecu,contactslot en immo)
Als dit helemaal compleet word ingebouwd, werkt dit dan direct of zitten er meer haken en ogen aan? Het complete set is afkomstig uit een zelfde swift 1.6 sport.

Alvast bedankt voor jullie reactie en hulp!

Greetz!
Reply

Wat versta je onder niet werkend? Wees duidelijk met je vraagstelling. Gaan de deuren niet open of kan je je auto niet meer starten? Geen sleutel meer?Heb je auto uitgelezen en wat is het probleem? Ja veel vragen,  maar daarom moet je duidelijk zijn. Heb zelfde probleem met mijn Baleno estate uit 2001 en enige dat kan helpen uitschrijven van startblokkering is niet mogelijk bij mijn type  is uit zelfde auto alles eruithalen en overzetten en bidden dat ik hem gestart krijg. Het kan bij jou zijn dat batterijen van je sleutel leeg zijn en opnieuw moeten worden ingeleerd, dus je hebt geen reserve sleutel meer? Deze forum is zo goed als dood, dus verwacht niet dat er reactie komen, het is wat het is.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)