Threads: 14
Auto: Baleno station 1.6 autom.
Het lukt me maar niet om een aandrijfas rechtsvoor te vinden voor mijn baleno combi automaat, de "Suzuki Baleno (GC/GD), Combi, 1995 / 2002 1.6 16V".
De onderdelenmarkt voor de Baleno (oud model) lijkt een beetje op te drogen... Natuurlijk snap ik dat, maar toch hier nog een poging gewaagd.
Mocht je het onderdeel hebben of een tip hebben, laat dan alsjeblieft wat weten. Allebei de aandrijfassen is ook prima. Beloning: eeuwige dank en een vlaai.
Threads: 14
Auto: Baleno station 1.6 autom.
Reply op mezelf...
Ik heb een fijne garagehouder die vaak zelf op zoek gaat naar de onderdelen die nodig zijn. Da's echt top, want zoveel verstand heb ik niet van auto's. Helaas kon hij geen vooras/aandrijfas rechtsvoor vinden.
Via autodoc kom ik wel voorassen tegen, nieuw kpen is ook prima, maar ik begrijp dat ik echt een vooras/aandrijfas voor 'automaat' moet hebben. Daarnaast raak ik in de war omdat het ingevoerde kenteken een ander type laat zien dan de zoekresultaten.
https://www.autodoc.nl/auto-onderdelen/a...-16v-sy416
Welke zou ik moeten hebben? Of kan ik de garage dit laten zien?
Threads: 110
Auto: Baleno Estate, 1.8GTX
Probeer eens Van de Ven, Venyard in Roosendaal, wel eerst bellen, weet niet of ze er aandrijfassen hebben, wel dat er paar maanden geleden Baleno's stonden.Verder kan je Franken demontage in Rucphen proberen.Ik weet niet of die ook voor automaat bruikbaar zijn, je zou de tanden moeten tellen wielzijde en motor/bakzijde.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.