omdat ik het geneuzel zat was met de bosch unit heb ik er superdeluxe wappie chinese head unit ingebouwd,
groot scherm en alle app,s draaien gewoon snel zonder problemen.
tomtom/magicearth/googlemaps/osmand/muziek mp3/internet radio via hotspot of rechtstreeks via de huiswifi op de 64 mb intern en ga maar door...
blij mee.
ik krijg nu nog binnen met de chinese sint/kerst boot een Dab+ dinges.
nu heb ik overal gelezen dat die dingen qua antenne ruk zijn.
nu was mijn radio ontvangst in de originele bosch ook al ruk en dat is dus nu ook niet veranderd.
als het niet de radio was dan blijft denk ik alleen de antenne over.
hier dus de vraag:
kan ik de antenne van mijn s-cross van 2018 vervangen door een aftermarket ding die ook da+ er in heeft?
en zit de standaard gps ontvanger in de antenne of ergens anders weggemoffeld? werkt btw perfect samen met de chinees.
ik zie het touwtje van de gps verdwijnen in mijn dashboard maar kan niet zien waarheen.
hij loopt onder die dikke stalen balk door en verdwijnt uit het zicht.
en nog een vraag:
zit er onder dat rooster in het midden van je dashboard een woofer(dikke speaker?)
krijg dat roostertje niet netjes los. die van de tweeters wel.
volgens mij doet deze met de chinees niet mee namelijk.(maar geluid was en is nog steeds slecht dus kan niet echt oordelen)
vraag 3: hahahaah
klopt het dat de achteruitrij camera 6 volt is ipv 12? heb wel zo,n adapter besteld maar wilde even zeker weten.
mochten er vragen zijn over inbouwen van zo,n chinees? vraag maar. zal antwoorden wat ik intussen zelf ondervonden heb.
groetjes
Sjaak
groot scherm en alle app,s draaien gewoon snel zonder problemen.
tomtom/magicearth/googlemaps/osmand/muziek mp3/internet radio via hotspot of rechtstreeks via de huiswifi op de 64 mb intern en ga maar door...
blij mee.
ik krijg nu nog binnen met de chinese sint/kerst boot een Dab+ dinges.
nu heb ik overal gelezen dat die dingen qua antenne ruk zijn.
nu was mijn radio ontvangst in de originele bosch ook al ruk en dat is dus nu ook niet veranderd.
als het niet de radio was dan blijft denk ik alleen de antenne over.
hier dus de vraag:
kan ik de antenne van mijn s-cross van 2018 vervangen door een aftermarket ding die ook da+ er in heeft?
en zit de standaard gps ontvanger in de antenne of ergens anders weggemoffeld? werkt btw perfect samen met de chinees.
ik zie het touwtje van de gps verdwijnen in mijn dashboard maar kan niet zien waarheen.
hij loopt onder die dikke stalen balk door en verdwijnt uit het zicht.
en nog een vraag:
zit er onder dat rooster in het midden van je dashboard een woofer(dikke speaker?)
krijg dat roostertje niet netjes los. die van de tweeters wel.
volgens mij doet deze met de chinees niet mee namelijk.(maar geluid was en is nog steeds slecht dus kan niet echt oordelen)
vraag 3: hahahaah
klopt het dat de achteruitrij camera 6 volt is ipv 12? heb wel zo,n adapter besteld maar wilde even zeker weten.
mochten er vragen zijn over inbouwen van zo,n chinees? vraag maar. zal antwoorden wat ik intussen zelf ondervonden heb.
groetjes
Sjaak
![[Image: 3404ebfe-27ad-48a3-9535-9e0c43996c35.jpg]](https://thumbs-eu-west-1.myalbum.io/photo/540/3404ebfe-27ad-48a3-9535-9e0c43996c35.jpg)