Threads: 3
Dag allemaal, het zal wel aan mij liggen maar waar zit de zoekfunctie voor het forum? Ik wil namelijk graag weten waar de connectoren voor zijn die op de zekering kast zitten. Ik heb een Swift automaat uit 2014. Meteen rechts boven de zekeringen zit een ongebruikte aansluiting en ik wil graag weten waar deze voor is.
Threads: 110
Auto: Baleno Estate, 1.8GTX
Links boven op forumsite:home,portal, searchknop,kwestie van kijken. Heb je geen handleiding van je Swift bij je auto gekregen?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Threads: 3
(11-11-2024, 00:22)Leibniz Wrote: Links boven op forumsite:home,portal, searchknop,kwestie van kijken. Heb je geen handleiding van je Swift bij je auto gekregen?
Dit staat helaas niet in de handleiding en ik heb me rotgegoogled maar ik kan er niets over vinden. het gaat om de stekkerblokken die boven het zekeringkastje zitten onder het dashboard. En meteen rechtsboven de zekeringen zitten pennen met een beschermkapje eroverheen die niet gebruikt worden en daar kan een stekkerblok opgezet worden. En mijn vraag is dus waar deze eventueel voor gebruikt wordt.
Threads: 110
Auto: Baleno Estate, 1.8GTX
Ik kan je geen antwoord geven, als ikmoet gokken misschien voor diagnose mbv Suzuki apparatuur of aansluiten van mistlampen of zo .Ik denk eerder diagnose stekkers, of aansluitingen omsoftware te kunnen updaten,maar dan moet je even een werkplaats handboek downloaden kijk daarvoor bij : Czech Suzuki Forum, aanmelden en taal kan je kiezen voor Engels.Misschien dat je daar iets wijzer van wordt.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.