Threads: 1
Ik heb een Grand Vitara 2.0 cabrio van 2000 op het oog. Ben gaan kijken. Ook mee gereden. Loopt goed, wel stug ( vering). Als ik het goed gezien heb zit er een distributieketting in, klopt dat? Wat ik zo heb kunnen zien is dat er een nieuw cabriodak (boven de bestuurdersstoel) op moet, er schade aan de rechterdeur en rechter spatbord zit. Motor zweet ook olie bij het kleppendeksel. Roest valt zo op het oog mee. Zit er erg aan te twijfelen of deze moet kopen. Zijn er verder nog aandachtspunten?
Threads: 110
Auto: Baleno Estate, 1.8GTX
07-09-2024, 11:39
(This post was last modified: 07-09-2024, 11:42 by Leibniz.)
Autoweek gebruikers reviews lezen,is erg nuttig.Roest kan tegenvallen, als je de voorschermen eraf haalt kan je verassingen krijgen.Ook tapijt weghalen want daar weet roest ook Suzuki te vinden uit die jaren en de dorpels.Ook rekening houden met onderdelen.Ik zou hem laten staan als ik eerlijk ben, staar je niet blind maar kijk goed rond, kom je een betere tegen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Threads: 1
(07-09-2024, 11:39)Leibniz Wrote: Autoweek gebruikers reviews lezen,is erg nuttig.Roest kan tegenvallen, als je de voorschermen eraf haalt kan je verassingen krijgen.Ook tapijt weghalen want daar weet roest ook Suzuki te vinden uit die jaren en de dorpels.Ook rekening houden met onderdelen.Ik zou hem laten staan als ik eerlijk ben, staar je niet blind maar kijk goed rond, kom je een betere tegen.
Dank je voor je antwoord, ik heb besloten om deze niet te kopen