Deurgreep passagiers kant afgebroken Suzuki Alto VII
Hoi iedereen,

Zondag is een stukje (rechts) van de deurgreep van mijn Alto afgebroken.. Sindsdien kan ik de deur alleen maar openen vanaf de binnenzijde. De deur gaat niet open met de centrale deurvergrendeling of met de sleutel in het sleutelgat. 

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik dit makkelijk zelf vervangen of valt de prijs om dit te laten maken wel mee? 

Als ik dit zelf kan vervangen, zou iemand dit dan kunnen uitleggen?
Reply

Of je het zelf kan doen, geen idee weet niet hoe handig je bent. Wat je als eerste moet doen is bekleding van je deur verwijderen en kijken waar schroef of schroefjes kunnen zitten .Vaak zitten deze onder een kapje verstopt  bij deurgreep om die te openen.Verder heb je een prytool nodig of een plat mes, platte schroevendraaier smal plamuurmes kan ook helpen, zorg dat je met beleid te werk gaat, clipjes ed breek je gauw af en zijn prijzig!.Overigens zijn er ook tools te koop om bekleding eraf te krijgen. Eerst kijken dan doen, kijk ook op youtube zullen vast wel filmpjes staan. Alto zal daar onder de naam Maruti  Alto te vinden zijn. https://www.youtube.com/watch?v=TSUF3Q8tro8, zal voor jouw type iets anders zijn, maar zo krijg je een idee hoe je het aanpakt.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)