Retrofit pdc vitara 2020
Hallo ,

Ik ben bezig met pdc in te bouwen in suzuki vitara van 2020.

Kwa bekabeling is dit niet heel ingewikkeld, heb de kabelboom al ... xoverre klaar om het in de auto te leggen.

Zat mij alle nog af te vragen of dit ook gecodeerd dient te worden ?
Zodat de auto weet dat er pdc is ingebouwd.

En weet iemand de mastvoering waar de pdc sensoren achter in de bumper zitten, of staat dit toevallig aan de binnenkant al afgetekend ?

Alvast bedankt

Groet Roel
Reply

Je zult zelf moeten aftekenen op de bumper, gatenzaag zit erbij als het goed is. Je tekent  in het midden van de bumper ongeveer 50 cm vanaf de vlakke grond een punt en de sensoren zo'n30- 40 cm aan weerszijden van dat punt. Dat punt is waar de trekhaak komt te zitten. Zou je de sensoren te dicht bij de trekhaak plaatsen dan gaat je auto continu piepen als je hem in zijn achteruit zet. Verder sluit je de boel op de + van je achteruitrijlamp van je kastje voor de sensoren. Denk niet dat je het moet of hoeft in te leren. Alhoewel ook Suzuki vooruitgang kent, misschien dat je bij de dealer moet zijn, maar ik verwacht het niet.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

Dank je wel voor je reactie. Ga ik dat doen met de plaatsing van de sensoren. En kwa inleren ga ik er dan wel achter komen, hoefde met de trekhaak inbouwen ook al niet in te leren dus zal mee vallen denk ik. Ik hou julie hier op de hoogte.
Groet Roel
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)