Stoel verwarming vervangen (SX4 s-cross 2013)
#1
Hoi!
Iemand ooit de stoel verwarming elementen vervangen? Ik weet dat de manual zegt de de hele kussens te vervangen, maar ik wil de elementen vervangen in de bestuurders stoel (passagier zijde is okay)
Reply

#2
Ten eerste ik weet niet hoe handig je bent, als je genoeg vertrouwen hebt ga je gang. Het kan zijn dat de boel gelijmd zit aan foam, en ook iets eroverheen ligt, als je dat moet vervangen en weer netjes terug moet zien te leggen. Ik denk dat je het werk onderschat. Wellicht is het stukken makkelijker voor jezelf en het resultaat om de zitting te vervangen. En waar haal je de verwarmingselementen vandaan of wil je er universele in zitten? Ik zou persoonlijk 2x nadenken voor ik die ging vervangen. Zijn de verwarmingselementen zelf stuk of de bedrading?
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
Neem in ieder geval ruim de tijd voor bekleding je zit er wel eventjes aan.
Het verwarmings element zit altijd met het schuim verlijmd dit is nooit netjes los te krijgen.

Als je nieuw wilt hebben ga dan op zoek naar origineel schuim met een verwarmings element.
Zorg dat je ruim van allerhande tangen voorzien bent.
Een zak stevige tyraps raad ik je ook aan paraat te hebben.

Maar als je het mij vraagt ben je sneller en goedkoper af door gewoon een nette stoel uit een sloper met een lage kilometerstand te scoren.

Welke route je ook besluit te nemen ik wens je veel succes.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.