Cruisecontrol Sx4 1.6 2012
#1
Hoihoi,

Guus, nieuw hier. Heb een SX4 gekocht van 2012 (1.6 executive) maar er zit geen cruisecontrol op. Is het mogelijk om achteraf een originele cruise te monteren?

Dank en groet,

Guus
Reply

#2
Alles is mogelijk, Suzuki gebruikt die van 'John Gold' als ik me niet vergis niet echt goedkoop. Heb ook CC in mijn Baleno ingebouwd van Waeco MS-600.Heb hem zelden aan, wel leuk voor de heb. Als je zelf inbouwt ben je met 500 euro klaar en een middagje klussen.Het is iig niet plug and play.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(03-10-2022, 21:02)Leibniz Wrote: Alles is mogelijk, Suzuki gebruikt die van 'John Gold' als ik me niet vergis niet echt goedkoop. Heb ook CC in mijn Baleno ingebouwd van Waeco MS-600.Heb hem zelden aan, wel leuk voor de heb. Als je zelf inbouwt ben je met 500 euro klaar en een middagje klussen.Het is iig niet plug and play.

Hi, dank voor je bericht.
Is de John Gold dan ook te bedienen dmv de originele stuurbediening?
Reply

#4
Als de knoppen op je stuur ervoor zitten om cc te bedienen dan zou je dat werkend kunnen krijgen, al zal het lastig zijn, je moet immers stuurbeweging moeten maken. Er zit een hendel aan linkerkant zodat je met je linkerhand die prima kan bedienen. Dus denk niet dat je aan je stuur moet gaan zitten prutsen, voegt weinig toe. Bij de Waeco die ik heb ingebouwd, zat een paneel kon hem nergens fatsoenlijk wegwerken om hem te bedienen. Dus ik heb van een bureaustoel zo'n hendel die er zit om stoel hoog laag te krijgen eraf gehaald en passend gemaakt en daar op eind ervan bedieningspaneel voor cc erop geplakt.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
Bij de Swift sport van 2011 tm 2017 zit er ook cc-bediening op het stuur...
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.