Trekhaak voor Suzuki Swift Sport
#1
Hoi,
Vlgs de dealer is er voor de Sport geen trekhaak te leveren. Heeft iemand hier andere ervaringen mee?
Reply

#2
Officieel niet maar je bent niet de eerste. Ik heb het 1 of 2x eerder gezien maar dat was nog op een andere forum wat niet meer bestaat dus nu is 't even zoeken om er iets over terug te vinden.
39



Reply

#3
(20-09-2022, 11:02)Tomswiftswiftswift Wrote: Officieel niet maar je bent niet de eerste. Ik heb het 1 of 2x eerder gezien maar dat was nog op een andere forum wat niet meer bestaat dus nu is 't even zoeken om er iets over terug te vinden.

Dit heb ik hier gevonden: De trekhaak levert de dealer volgens mij niet maar er zijn een paar sportrijders met een goedgekeurde trekhaak die er tevreden over zijn.

Ik ben dus op zoek naar die 'paar' hahahah...
Reply

#4
Ja volgens mij was dat nog een reactie van mij lol. Dit speelde rond 2010 ongeveer. Toen de sports ongeveer 3 jaar oud waren. Op het forum van suzukimania's zou je het eens kunnen vragen. Daar zaten meer nieuwere Swift rijders en sommige van hier zijn daar heen gegaan. Van oorsprong zaten hier vooral Swift 80's en 90's rijders en voor het nieuwere model was er een ander forum gekomen
39



Reply

#5
(20-09-2022, 12:05)Tomswiftswiftswift Wrote: Ja volgens mij was dat nog een reactie van mij lol. Dit speelde rond 2010 ongeveer. Toen de sports ongeveer 3 jaar oud waren. Op het forum van suzukimania's zou je het eens kunnen vragen. Daar zaten meer nieuwere Swift rijders en sommige van hier zijn daar heen gegaan. Van oorsprong zaten hier vooral Swift 80's en 90's rijders en voor het nieuwere model was er een ander forum gekomen

Ok. Tnx. Ik ga me daar ook aanmelden.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.