Welke keuze swift?
#1
Welke swift moet ik kopen? Ik rij nu in een swift automaat uit 2006 en deze wil gaan vervangen voor een nieuwe jonge tweedehands, hetckoppie eraf zeg maar :-) Mijn huidige bakkie is lekker vlot en daar hou ik wel van. Wil wel graag automaat blijven rijden en twijfel nu tussen de 1.2 hybrid en de 1.0 gewoon. Maakt dat veel verschil? Thanks voor het meedenken
Reply

#2
Maak proefrit en test het uit, kijk wat je wel en niet krijgt bij de modellen aan features. Hoe iets bevalt is vaak subjectief, dus ga eens rijden zegt meer dan wat wij gaan schrijven.Jij moet er immers in rijden.Succes.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
Ik zou allebei proefrijden. Persoonlijk kies ik graag voor de sport maar die is er niet met automaat in NL. Dan zou ik zgaz voor de 1.0 stijl gaan (2017-). En ik ben niet persee turbo fan maar het verbruik zal amper schelen maar je hebt meer vermogen en veel koppel en eventueel laten chippen doet er nog een schep bij. De 1.4 booster vind ik in elk geval top. Die heb ik uit mogen testen in alle 3 de suzuki modellen waar deze in ligt.
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.