Hallo allemaal!
#1
Hallo, mijn naam is Chet en ik ben vandaag lid geworden. Ik heb ook een nieuwe Vitara 1.4S besteld; hij wordt in augustus geleverd. Het was een heerlijke proefrit, helemaal overtuigd.
Ik hoop vooral via dit forum veel informatie te krijgen, zodat ik volledig op de hoogte ben van alle voor- en nadelen van deze auto.
Succes allemaal!
Chet
Reply

#2
(10-07-2022, 09:26)xohiw Wrote: Hallo, mijn naam is Chet en ik ben vandaag lid geworden. Ik heb ook een nieuwe Vitara 1.4S besteld; hij wordt in augustus geleverd. Het was een heerlijke proefrit, helemaal overtuigd.
Ik hoop vooral via dit forum veel informatie te krijgen, zodat ik volledig op de hoogte ben van alle voor- en nadelen van deze auto.
Succes allemaal!
Chet

Goed om te horen, geniet ervan =)
Reply

#3
(10-07-2022, 09:26)xohiw Wrote: Hallo, mijn naam is Chet en ik ben vandaag lid geworden. Ik heb ook een nieuwe Vitara 1.4S besteld; hij wordt in augustus geleverd. Het was een heerlijke proefrit, helemaal overtuigd.
Ik hoop vooral via dit forum veel informatie te krijgen, zodat ik volledig op de hoogte ben van alle voor- en nadelen van deze auto.
Succes allemaal!
Chet

Welkom,

Ik ben bang dat je het moeilijk krijgt met de nadelen.
Zelf heb ik sinds een jaar een Swift Sport en wilde hetzelfde doen als jij; de voor- en nadelen benoemen.
Tot nu toe... 0 nadelen. Ik geniet alleen nog steeds Smile .
Hoop dat het jou hetzelfde zal vergaan 39
Eerste keer eigenaar van Suzuki. Swift Sport 2021 en happy Smile
Reply

#4
Welkom
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.