Jimny te koop
In 2005 hebben wij onze Jimny nieuw gekocht. In al die jaren hebben we er met veel plezier mee gereden. Meestal bij ons in het dorp en omgeving. Af en toe naar de grote stad. Met de hond naar bos en hei.
Maar nu komt tie niet meer door de keuring. De garage weet ook niet wat ze er mee aan moeten. Wij denken dat er voor de liefhebber nog heel wat van te maken valt.

Merk : Suzuki
Type : Jimny
Kleur : blauw
Motorinhoud :1298
Bouwjaar : 2005
Kilometerstand : 85000
APK tot: 25 juni 2022 (verlopen)
Extra's :
Elektrische ramen
Elektrische spiegels
Lichtmetalen velgen
Parkeersensoren achter

2021:
Nieuwe accu
Nieuwe dynamo
Nieuwe banden achter

Omschrijving/Mankementen :
Bij de APK bleek het CO gehalte te hoog, reden van afkeur. Klein gaatje in de uitlaat, is te lassen, volgens zeggen.
Bestuurdersstoel aan zijkant scheur.
Elektrisch schuifdak lekte, afgekit, want lekkage niet gevonden.
Vloermat bestuurderszijde verwijderd.
Airco moet nagekeken worden.
Deukjes c stijl bestuurderszijde

Foto's https://drive.google.com/drive/folders/1...vmPo?hl=nl

Woonplaats/plaats waar de auto te bezichtigen is : Huizen NH.

Prijs : Geen idee, bieden.

Is het te hoge co gehalte de enige reden van afkeur? Prijs staat op bieden, maar ik denk dat je wel iets van een prijs in gedachten hebt?

Dennis

(02-07-2022, 07:51)Dennis65 schreef: Is het te hoge co gehalte de enige reden van afkeur? Prijs staat op bieden, maar ik denk dat je wel iets van een prijs in gedachten hebt?

Dennis

Ha Dennis, de redenen van afkeur zijn het CO gehalte, de ruitenwissers moeten vervangen worden en er zit een gaatje in de uitlaat. Mijn gevoel zegt me dat ze dit gaatje zelf even hebben "geholpen". Ze vertelde dat het wel gewoon gelast kan worden. Verder tonen mechanische gedeelten van het remsysteem slijtage, maar dat was geen reden van afkeur.
Vorig jaar was het CO gehalte ook te hoog, toen hebben ze het naar beneden gekregen is werd tie weer goedgekeurd.
Over de prijs: ik heb werkelijk geen idee van de prijs. Het is een oud beestje, er moet aan geknutseld worden. Weggeven aan een handelaartje is ook zo wat. En na 17 jaar istie wel onderdeel van het gezinSmile Dus we vragen wel een reëel bod

Thijs

Hallo Thijs,

Een te hoog CO kan iets zijn wat heel goedkoop op te lossen is of iets wat heel duur kan uitpakken. Ik wil het risico wel aan, maar eat is dan een reële prijs. Het is nu een auto zonder apk en dus wat de gek er voor geeft. Ik zeg dus in eerste instantie €500 en wellicht beledig ik je daarmee, maar kom wellicht met een tegenvoorstel. Ik kan eventueel vandaag nog langs komen.

Dennis

(02-07-2022, 10:32)Dennis65 schreef: Hallo Thijs,

Een te hoog CO kan iets zijn wat heel goedkoop op te lossen is of iets wat heel duur kan uitpakken. Ik wil het risico wel aan, maar eat is dan een reële prijs. Het is nu een auto zonder apk en dus wat de gek er voor geeft. Ik zeg dus in eerste instantie €500 en wellicht beledig ik je daarmee, maar kom wellicht met een tegenvoorstel. Ik kan eventueel vandaag nog langs komen.

Dennis

Ha Dennis, sorry voor het late antwoord, nee hoor, geen belediging, maar onze dochter gaat dit weekeind trouwen dus onze dagen zien er even wat anders uit. Ik had het nog even met onze schoonzoon hierover, we denken dat € 1750 gezien de nieuwe onderdelen die erin zitten met een ok prijs is.

Thijs

Beste Thijs,

Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.

Dennis

En de Jimny is verkocht!

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit onderwerp lezen:
1 gast(en)

Aangedreven door MyBB, © 2002-2023 Melroy van den Berg.