Verlichting automatische aan
#1
Goedemiddag,

Ik heb een vraagje, Misschien kan iemand mij hiermee helpen....

Ik heb sinds een week een Suzuki Swift uit 2009
De verlichting van mijn Swift gaat automatische aan zodra ik mijn auto start of contact maakt. Ik hoef niet aan mijn verlichting te zitten om het aan te zetten...Kan ik dit uitzetten? en gewoon mijn Verlichtingsknop gebruiken...

Groet
Paul
Reply

#2
(16-06-2022, 18:10)Paul2305 Wrote: Goedemiddag,

Ik heb een vraagje, Misschien kan iemand mij hiermee helpen....

Ik heb sinds een week een Suzuki Swift uit 2009
De verlichting van mijn Swift gaat automatische aan zodra ik mijn auto start of contact maakt. Ik hoef niet aan mijn verlichting te zitten om het aan te zetten...Kan ik dit uitzetten? en gewoon mijn Verlichtingsknop gebruiken...

Groet
Paul

Hoi, mss rare vraag, maar kun je hem uitzetten met de knop?
Ikzelf had dat met een Fiat. Die stond AAN, en kon ik niet uitzetten.
Op zich geen ramp, maar schakelaar was kapot.
Eerste keer eigenaar van Suzuki. Swift Sport 2021 en happy Smile
Reply

#3
Nee... schakelaar staat gewoon uit. Zelfs als de motor uit is en de sleutel in contact steekt gaat de zoemer af als de deur open gaat.. De vorige eigenaar heeft iets met de verlichting gedaan en ik heb het aan de verkoper gevraagd of hij info had waarom het licht gelijk aan gaat als ik het de motor start. helaas!!
Reply

#4
Je verlichting gaat uit wanneer je sleutel uit contact haalt? Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar de bedrading van de verlichting zo doorverbonden dat je verlichting aangaat zodra je hem start of op contact zet, net als bij bv Volvo's die dat ook af fabriek hadden. Om uit te zoeken hoe het bedraad is gaat tijd in zitten, misschien was de lichtschakelaar stuk of hij wilde altijd met verlichting aan rijden zodat die ze niet vergat.Bij het uitzetten en sleutel eruit is ook je verlichting uit.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.