Geluidsprobleem bij microon input Pioneer AVIC F970BT
#1
Hoi allen, hopelijk zijn hier wat mensen met radio verstand bij Suzuki Swifts?, daarom leek mij dit de beste plek om deze vraag te stellen. Ik heb sinds kort voor mijn Suzuki Swift 1.5 uit 2006 een Pioneer AVIC F970BT ingebouwd met Apple Carplay ondersteuning en microfoon voor handsfree bellen. Fijn apparaat en bijna alles werkt naar behoren, echter is er één probleem. Geluid van Spotify, radio e.d. wordt gewoon over alle luidsprekers in de auto afgespeeld (zoals het hoort). Ga ik echter iemand bellen of spreek ik Siri aan (iets waarbij de microfoon nodig is), dan wordt het geluid van degene waarmee ik bel of Siri's stem alleen op de tweeters afgespeeld. Deze zijn niet geweldig in deze auto en wanneer het geluid te zacht staat versta je niks meer en wanneer je hem harder zet vervormt het geluid van de tweeters zo dat je ook niks meer verstaat. Hierdoor is handsfree bellen dus nog niet echt mogelijk gebruikmakende van Apple Carplay. Het lijkt mij dat het gewoon mogelijk moet zijn om geluid tijdens het bellen op alle luidsprekers te laten horen, maar ik kan nergens in de instellingen hier iets over vinden of bedenken wat er mogelijk verkeerd aangesloten zou zijn. Ik hoor graag of iemand hier meer ervaring mee heeft dan ik en hier de oplossing mogelijk voor weet. Alvast bedankt voor het lezen!
Reply

#2
Probleem is opgelost! Bleek dat ik al 2 jaar rond rijd zonder voordeur speakers zonder het te merken. stupid De navi speelt tijdens bellen dan alleen het geluid aan de voorkant af, de tweeters en voordeurspeakers. Nieuwe voordeurspeakers en doet het perfect nu!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.