Stel je voor...
#1
Hi, Dantji hier.

Op Bali was ik helemaal weg van de kleine Kei auto's die veelal als taxi werden gebruikt. En echt voor 1000-enden euros worden gemod. Nadat mijn Fiat Seicento de geest gaf ben ik op zoek gegaan naar een oude Wagon R+. Die komt namelijk het dichtste in de buurt van de Baliautotjes Smile

Toevallig stond er in de buurt eentje te koop.
Zilver 1.2 - 118k. GLX met airco uit 1999 met het prachtige interieur.

Ik hoop op dit forum misschien wat te kunnen leren.
Heb naast een Alto uit '02 geen ervaring met Suzuki.
Reply

#2
Welkom, je gaat er veel plezier mee beleven, heerlijk ruim , betrouwbaar, wel even alles nalopen, accu, lampjes vervangen, olie verversen, filters,remblokjes controleren, bak olie vervangen. Graag foto's ben benieuwd, en veel plezier ermee!
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(17-04-2022, 12:40)Leibniz Wrote: Welkom, je gaat er veel plezier mee beleven, heerlijk ruim , betrouwbaar, wel even alles nalopen, accu, lampjes vervangen, olie verversen, filters,remblokjes controleren, bak olie vervangen. Graag foto's ben benieuwd, en veel plezier ermee!

Thanks, ja dat zijn zeker punten om na te lopen Smile

Eerst even mijn oude seicento laten afvoeren en dan heb ik weer wat plek op de oprit Smile

Bijgevoegd een eerste fototje:

[Image: Schermafbeelding-2022-04-18-om-13.33.26-...879130.jpg]

hmm bij mij doet de afbeelding het niet...
Reply

#4
Afbeelding is gewoon te zien, hier een straat verderop staat er ook een Zilveren wagon R+ uit eind 90-er jaren alleen heeft die grijze doppen dacht ik.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#5
(19-04-2022, 19:20)Leibniz Wrote: Afbeelding is gewoon te zien, hier een straat verderop staat er ook een Zilveren wagon R+ uit eind 90-er jaren alleen heeft die grijze doppen dacht ik.

Ja dit zijn ook niet de originele velgen Smile
ruiten achter de Bstijl laat ik ook tinten binnenkort en ik wil even uitzoeken hoe ik hier een afstandbediening voor de centrale vergrendeling kan toevoegen.

Ik heb nog een Suzuki 500 remote locking set die in mijn seicento zat ingebouwd.
Kijken of ik daar iets mee kan. Die was aan het relais van de seicento gesoldeerd.

Afstandsbediening voor centrale deurvergrendeling. Inclusief 2 handzenders en
optisch signaal via de knipperlichten (vanaf
chassisnummer 180001, niet op GA).
99000-990AA-014


Afbeeldingen doen het bij mij in Chrome niet, maar wel in een andere browser.
Reply

#6
AB is heel simpel in te bouwen, is zelfs mij gelukt. Je hebt constante +, massa o - nodig. en ik heb de draden vanuit de bedieningspaneel gehaald en door de thule naar binnen voor sluiten en openen.Hoef je niet te gaan zoeken naar waar cdv module zit. Knipperlicht is ook niet al te moeilijk.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.