Suzuki ignis 2008 1.3
#1
Hallo,

Ik wil graag een Suzuki ignis 1.3 uit 2008 kopen. Ik ben gaan kijken bij een auto in Rotterdam. De versnellingsbak is reeds vervangen waardoor het schakelen zwaar is. Na een korte proef rit heb ik de auto in de 3e versnelling gezet en op laten komen vanaf stilstand de auto sloeg uit. Wat ik merkte is dat de auto daarna een happernt geluid maakt met starten. De verkoper vertelde mij dat het komt omdat het een kleine moter is dat het daarom niet helemaal soepel gaat. De auto starten veder wel normaal. Kan iemand mij vertellen of dat war kan zijn een happernt geluid door een kleine moter?

Met vriendelijke groet,

Julian
Reply

#2
Let een beetje op je spelling, leest erg onprettig. Ga ook eens in een andere Ignis zitten en start die ook en ga ermee rijden. Volgens mij is het kul wat die persoon je vertelt, maar iemand met meer kennis dan ik zal er meer over kunnen vertellen.
Iedereen kan een lichtpuntje zijn in andermans duisternis.
Reply

#3
(07-04-2022, 22:43)Leibniz Wrote: Let een beetje op je spelling, leest erg onprettig. Ga ook eens in een andere Ignis zitten en start die ook en ga ermee rijden. Volgens mij is het kul wat die persoon je vertelt, maar iemand met meer kennis dan ik zal er meer over kunnen vertellen.

Sorry ik wist niet dat er op een auto forum verwacht word dat alles foutloos getypt moet worden. Het ging mij in deze om dit specifieke verhaal over een kleine moter die hapert als de moter start. Ik heb nu een Honda gekocht dus het probleem is al uit de wereld.
Reply

#4
Hallo Julian. Dat verhaal is een beetje kul maar fijn dat je een auto gevonden hebt. Is aan de Honda alles ok?
39



Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.