Voorstellen
#1
Dag allemaal, ik ben Rick. Ik ben vandaag in bezit gekomen van een 2005 Liana. Dit is mijn eerste Suzuki. Hij is op mijn pad gekomen via mijn zwager, die wist dat ik naar een andere, tweede auto op zoek was. De andere auto is een Nissan Almera Tino. Deze auto is mij zeer goed bevallen en heb dus altijd voornamelijk op Japanse auto's gezocht, al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd vooral naar Citroën Picasso's aan het kijken was. In het verleden wel georiënteerd op de Liana's maar degene met behoorlijke km stand vielen altijd net buiten het budget. Totdat deze dus op mijn pad kwam. Het is een 1.6 exclusive met alles er op en er aan, o.a. parkeerassist en cruise control. Vandaag een flink stuk gereden en ik ben zeer tevreden. Ik heb hem van te voren bij de garage na laten kijken en er moeten nog wat dingen aan gedaan worden, zoals nieuwe achterbanden, eind demper, beurtje, en een bumperdeukje weg werken maar al met al ziet hij er netjes uit. Zeker van binnen. Met 86.000 op de teller hoop ik er nog lang plezier van te hebben. Ik ga hier op het forum eens lekker rond neuzen en hoop wat mede Liana eigenaren te ontdekken die wellicht wat tips hebben. Vriendelijke groet, Rick.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)

Powered By MyBB, © 2002-2024 Melroy van den Berg.